پنجشنبه ۱ آبان ۱۴۰۴

اقتصادی

بازی چندنفره Assassin’s Creed Invictus یکی از توسعه‌دهندگان کلیدی خود را از دست داد

بازی چندنفره Assassin’s Creed Invictus یکی از توسعه‌دهندگان کلیدی خود را از دست داد
پیام سپاهان - گیم فا / بازی چندنفره Assassin’s Creed Invictus یکی از توسعه‌دهندگان اصلی خود در بخش مدیر تولید را از دست داده است. یوبیسافت طی یک سال اخیر اخیر دوران پرتنشی را ...
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - گیم فا / بازی چندنفره Assassin’s Creed Invictus یکی از توسعه‌دهندگان اصلی خود در بخش مدیر تولید را از دست داده است.
یوبیسافت طی یک سال اخیر اخیر دوران پرتنشی را پشت سر گذاشته که بر بسیاری از مجموعه‌های بزرگ این شرکت تأثیر گذاشته است. در میان آن‌ها، به نظر می‌رسد سری Assassin’s Creed پس از جدایی رئیس این فرنچایز بیشترین تغییرات را تجربه کرده باشد.
بازار
یکی دیگر از چهره‌های کلیدی این سری نیز اعلام کرده که قصد ترک یوبیسافت را دارد. این بار، یکی از اعضای اصلی تیم توسعه Assassin’s Creed Invictus تصمیم گرفته شرکت را ترک کند؛ خبری که می‌تواند مسیر توسعه این پروژه را با چالش‌های جدیدی روبه‌رو کند.
آقای Cédrick Dequette پس از 9 سال فعالیت در یوبیسافت کبک، از این استودیو جدا شد. او در طول دوران کاری خود در پروژه‌های شاخصی همچون Assassin’s Creed Odyssey و Immortals Fenyx Rising نقش مهمی ایفا کرده بود.
او مسیر حرفه‌ای خود را به‌ عنوان تستر آغاز کرد و در نهایت به سمت مدیر تولید پروژه Assassin’s Creed Invictus رسید. وی تا چندی پیش، هدایت روند تولید این پروژه را بر عهده داشت، این توسعه‌دهنده با انتشار پیامی در لینکدین جدایی خود را رسماً اعلام کرد و تأکید داشت که به‌زودی جزئیات بیشتری درباره برنامه‌های آینده‌اش به اشتراک خواهد گذاشت.
Assassin’s Creed Invictus یک بازی چندنفره مستقل است که تمرکز اصلی آن بر ارائه تجربه‌ای مشابه بتل رویال خواهد بود. گفته می‌شود این بازی شامل حالت‌های مختلفی مانند Deathmatch، Free-for-All و سایر حالت‌های رقابتی خواهد بود.
آقای Dequette سابقه کار روی بازی Assassin’s Creed Odyssey را در کارنامه خود دارد.
با این حال، خروج مدیر تولید می‌تواند نشانه‌ای از چالش‌های پشت‌ صحنه در روند توسعه بازی باشد. سری Assassin’s Creed هرگز پایه محکمی در بخش چندنفره نداشته و در گذشته میان حالت‌های PvP و کوآپ در نوسان بوده است و در نهایت بخش آنلاین را به‌ طور کامل کنار گذاشت.
حال که Assassin’s Creed Invictus قرار است پس از سال‌ها بخش چندنفره را احیا کند، به نظر می‌رسد یوبیسافت برای یافتن جهت‌گیری مناسب در نسخه جدید با دشواری‌هایی روبه‌رو است.
البته Cédrick Dequette تنها چهره‌ای نیست که در ماه‌های اخیر از یوبیسافت جدا شده است. پیش‌تر نیز گزارش‌هایی پیرامون خروج کارگردان ریمیک Splinter Cell از این شرکت منتشر شده بود‌. این موضوع نشانه‌ای از تحولات گسترده‌تر در ساختار داخلی یوبیسافت باشد که با خروج چندین توسعه‌دهنده برجسته در مدت زمانی کوتاه همراه بوده است.


نظرات شما