- نوشته شده توسط:
پیام سپاهان
-
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴
پیام سپاهان - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه "توانا" نیز در فاز دوم خود در دو محور آموزش معلمان و آموزش مدیران در حال اجراست. برای آن دسته از همکارانی که تاکنون موفق به حضور در دورهها نشدهاند، برنامهریزی لازم صورت گرفته است. همچنین نظارت جدی بر برگزاری کارگاههای توانمندسازی در دستور کار قرار دارد.
پیام سپاهان - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه "توانا" نیز در فاز دوم خود در دو محور آموزش معلمان و آموزش مدیران در حال اجراست. برای آن دسته از همکارانی که تاکنون موفق به حضور در دورهها نشدهاند، برنامهریزی لازم صورت گرفته است. همچنین نظارت جدی بر برگزاری کارگاههای توانمندسازی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ادارۀ اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استانها، با محوریت بررسی موضوعات روز تعلیم و تربیت، صبح امروز به میزبانی استان اصفهان آغاز شد.
در این نشست که با حضور وزیر آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استانها برگزار شد، مباحث کلان حوزه تعلیم و تربیت، برنامههای تحولی آموزش و پرورش و راهکارهای ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی و پرورشی در سطح ملی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
از اهداف این گردهمایی میتوان به ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی و پرورشی، همافزایی میان مدیران استانی و ستادی و تبادل تجارب مدیریتی در مسیر تحقق عدالت آموزشی و تربیتی در سراسر کشور اشاره کرد.
در ادامه این گردهمایی، رضوان حکیمزاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، گزارشی از اقدامات و برنامههای در دست اجرای این معاونت ارائه کرد و گفت: گزارشی که امروز ارائه شد خلاصهای از عملکرد معاونت آموزش ابتدایی است و گزارش تفصیلی بهزودی برای استانها ارسال خواهد شد. طرح "حامی" که از ابتدای آبانماه آغاز شده، با استقبال چشمگیر همکاران مواجه بوده و نتایج قابل توجهی در پی داشته است.
وی افزود: برنامه "توانا" نیز در فاز دوم خود در دو محور آموزش معلمان و آموزش مدیران در حال اجراست. برای آن دسته از همکارانی که تاکنون موفق به حضور در دورهها نشدهاند، برنامهریزی لازم صورت گرفته است. همچنین نظارت جدی بر برگزاری کارگاههای توانمندسازی در دستور کار قرار دارد.
حکیمزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت آموزش تعاملی و فعال گفت: به تأکید آقای دکتر پزشکیان، وزیر آموزش و پرورش، رویکردهای آموزشی باید مشارکتی، تعاملی و مبتنی بر سنجش عملکرد واقعی در کلاس درس باشند تا نقش معلمان و مدیران در بهبود کیفیت آموزش بهطور مؤثر تقویت شود.
انتهای پیام/
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...