يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

استاندار اصفهان در شورای معاونین و مدیران تاکید کرد:

‌لزوم انسجام حداکثری و اهتمام ویژه مدیران برای شتاب‌بخشی به پیشرفت استان

‌لزوم انسجام حداکثری و اهتمام ویژه مدیران برای شتاب‌بخشی به پیشرفت استان
پیام سپاهان - استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت ارتقای بهره‌وری و پویایی در تمامی حوزه‌های مدیریتی، خواستار افزایش انسجام میان معاونین و مدیران کل برای پیشبرد سریع‌تر برنامه‌های توسعه‌ای استان و پیگیری مجدانه مطالبات مردمی شد.
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت ارتقای بهره‌وری و پویایی در تمامی حوزه‌های مدیریتی، خواستار افزایش انسجام میان معاونین و مدیران کل برای پیشبرد سریع‌تر برنامه‌های توسعه‌ای استان و پیگیری مجدانه مطالبات مردمی شد.

‌به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در جلسه شورای معاونین و مدیران استانداری اصفهان، با اشاره به شرایط حساس و پیچیده کنونی، بر اهمیت تمرکز بر پیگیری‌های مستمر و فشرده برای حل مسائل استان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه انسجام اجتماعی و تقویت ارتباط میان مدیران، پیش‌نیاز اصلی برای عبور از چالش‌های اقتصادی و اجتماعی است، تصریح کرد: باید با روحیه جهادی و با تکیه بر کارشناسی دقیق، فضای فعالیت و پویایی را در تمامی دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش تقویت کرد.
‌استاندار اصفهان، حضور میدانی و مستمر مدیران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و اظهار داشت: پاسخگویی بهنگام و گره‌گشایی از امور مردم، اولویت اصلی در نظام اداری استان است و تمامی معاونت‌ها و دستگاه‌های زیرمجموعه باید با پرهیز از وقفه در خدمت‌رسانی، زمینه را برای تکریم شایسته ارباب‌رجوع و حل مشکلات در کوتاه‌ترین زمان فراهم کنند.
جمالی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت ویژه‌ برنامه‌های زیرساختی، به‌ویژه در بخش مسکن و نوسازی بافت‌های آسیب‌دیده، تاکید کرد و افزود: رایزنی با نهادهای ملی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تسریع در بازسازی و حمایت از مناطق خسارت‌دیده با جدیت در حال پیگیری است و این اقدامات باید با دقت و سرعت مضاعف تداوم یابد.
‌وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش تولید و اشتغال، بر ضرورت ورود فعالانه به مسائل اقتصادی تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییرات فصلی و نیازهای پیش‌رو، باید برای حفظ پایداری واحدهای تولیدی و راه‌اندازی پروژه‌های راکد، برنامه‌ریزی‌های دقیق و عملیاتی تدوین شود تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد استان باشیم.
‌استاندار اصفهان در پایان بر اهمیت پیگیری مصوبات و نظارت دقیق بر فرآیندهای اداری تاکید کرد و از مدیران خواست تا با فعال‌سازی ظرفیت‌های مردمی، احزاب و تشکل‌های فعال، فضای امیدآفرینی و کار و تلاش را در جای‌جای استان پهناور اصفهان گسترش دهند.
استاندار ضمن تبیین اولویت‌های کاری در سال ۱۴۰۵، بر اهمیت ارتقای کیفی جلسات و تبدیل مصوبات به اقدامات اجرایی تأکید کرد.
وی با بیان اینکه موفقیت استان در گرو فعال‌سازی ظرفیت‌های شهرستان‌هاست، خطاب به مدیران گفت: فرمانداران باید به طور مداوم و در حوزه‌های مختلف از جمله جوانی جمعیت، مسائل اقتصادی و حوزه‌های اجتماعی به صورت فعال عمل کنند و خروجی جلسات باید منجر به حل مسائل مردم شود.
‌استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری اشاره کرد و افزود: باید با احصای دقیق مصوبات، برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌گیری از تسهیلات و منابع مالی جهت پیشبرد پروژه‌های کلان استان صورت گیرد.
وی همچنین بر لزوم مدیریت هوشمندانه انرژی و تدابیر پیشگیرانه برای تابستان پیش‌رو تأکید کرد تا از تنش‌های احتمالی در حوزه‌های برق و گاز پیشگیری شود.
‌جمالی‌نژاد با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در حوزه بازآفرینی شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده، تصریح کرد: توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده و لازم است با هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط، روند نوسازی و احیای مجموعه‌های آسیب‌دیده با شتاب بیشتری تداوم یابد.
‌وی در پایان با اشاره به اهمیت آرامش روانی و امید اجتماعی در جامعه، بر لزوم برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، به‌ویژه بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و مردمی تأکید کرد.
استاندار اصفهان از مدیران خواست تا با ایجاد ارتباط مستقیم و مستمر با کارشناسان و زیرمجموعه‌ها، فضای کاری پویا و منسجمی را برای تحقق اهداف توسعه‌ای استان فراهم آورند.


نظرات شما