يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

۲۲ مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با تانکر حمل سوخت در محور میمه به اصفهان

۲۲ مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با تانکر حمل سوخت در محور میمه به اصفهان
پیام سپاهان - صدا و سیما / در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با تانکر حمل سوخت در محور میمه به اصفهان، ۲۲ نفر مصدوم شدند. علی توکل، مدیر داخلی بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه اظهار ...
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - صدا و سیما / در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با تانکر حمل سوخت در محور میمه به اصفهان، ۲۲ نفر مصدوم شدند.
علی توکل، مدیر داخلی بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه اظهار کرد: در این حادثه که حوالی ساعت ۱۲ شب و در فاصله ۴ کیلومتری شهر میمه در محور میمه به اصفهان رخ داد نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ و پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر تمام ۲۲ مصدوم این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه منتقل کردند.
توکل افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، با توجه به شرایط برخی از مصدومان، ۱۱ نفر را اتوبوس‌آمبولانس و ۳ نفر را نیز با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای ادامه روند درمان به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.
وی گفت: سایر مصدومان در بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند.


نظرات شما