پیام سپاهان - مهدی جمالی نژاد استاندار اصفهان به مناسبت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام بدین شرح می باشد:
بسمهتعالی
هفته قوه قضاییه، فرصت مغتنمی برای تجلیل از مجاهدتهای صادقانه و مسئولانه خادمان عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره معمار برجسته دستگاه قضایی، شهید مظلوم آیتالله دکتر بهشتی و یاران وفادار ایشان است.
دستگاه قضایی به عنوان یکی از ارکان اساسی حکمرانی اسلامی، همواره نقشی بیبدیل در صیانت از حقوق عمومی، گسترش عدالت، مبارزه با فساد، حفظ امنیت و پاسداری از کرامت انسانی ایفا کرده است. بیشک، تلاشهای ارزشمند و شبانهروزی قضات شریف، مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه، سرمایهای گرانبها برای تقویت اعتماد عمومی و تحکیم بنیانهای عدالت در جامعه به شمار میرود.
امروز، رویکرد تحولآفرین و مردمی قوه قضاییه در رسیدگی به مطالبات مردم، حمایت از تولید، صیانت از حقوق بیتالمال و برخورد قاطع با مظاهر فساد، افقهای امیدبخشی را در مسیر تحقق عدالت و ارتقای سرمایه اجتماعی کشور ترسیم کرده است و این دستاوردها شایسته قدردانی و تکریم است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیر، بهویژه شهید آیتالله دکتر بهشتی، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به ریاست محترم قوه قضاییه، رئیس کل محترم دادگستری استان، دادستان محترم مرکز استان، قضات فرهیخته، کارکنان پرتلاش و خانواده بزرگ دستگاه قضایی تبریک و تهنیت عرض نموده و از تعامل سازنده و حمایتهای مؤثر مجموعه قضایی استان در پیشبرد امور، صیانت از حقوق مردم و کمک به توسعه و پیشرفت استان صمیمانه تقدیر مینمایم.
از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران شریف را در سایه منویات رهبر معظم انقلاب و در مسیر تحقق عدالت، قانونمداری و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی مسئلت دارم.
مهدی جمالی نژاد
استاندار اصفهان