يکشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۴

علمی

تهیه‌کننده XDefiant کنسل شدن بازی Splinter Cell برای پشتیبانی از عناوین لایو سرویس را رد کرد

تهیه‌کننده XDefiant کنسل شدن بازی Splinter Cell برای پشتیبانی از عناوین لایو سرویس را رد کرد
پیام سپاهان - گیم فا / اخیرا یکی از سازندگان بازی Dispatch، اظهار نظر کرده بود که یوبیسافت، ابتدا مشغول توسعه یک بازی جدید از سری Splinter Cell بوده که در نهایت، به دلیل ساخت ...
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - گیم فا / اخیرا یکی از سازندگان بازی Dispatch، اظهار نظر کرده بود که یوبیسافت، ابتدا مشغول توسعه یک بازی جدید از سری Splinter Cell بوده که در نهایت، به دلیل ساخت XDefiant، ساخت این اثر متوقف می‌شود. اکنون تهیه‌کننده XDefiant، این ادعا را رد کرده است.
مارک روبین (Mark Rubin)، تهیه‌کننده عنوان XDefiant در پستی در شبکه ایکس، اعلام کرد که شایعه‌ای که وب‌سایت بلومبرگ، درباره ساخت یک بازی جدید از Splinter Cell منتشر کرده، بی‌اساس است. او می‌گوید که پس از ورود به یوبیسافت در 2019، با پروژه‌ای جاه‌طلبانه روبرو شده که یک سال روی آن کار شده بود، اما نمی‌توانست بازیکن را سرگرم کند. او تصمیم می‌گیرد تا توسعه بازی را لغو و ساخت بازی تیراندازی XDefiant را آغاز کنند که می‌توانست مخاطب را سرگرم کند؛ روبین گفت:
بازار
پس از لغو آن بازی، به تیم اجازه دادم تا هر ایده‌ای که برای بازی بعدی در ذهن دارند، پیشنهاد دهند. چند ایده جالب وجود داشت، اما بسیار پرهزینه و جاه‌طلبانه بودند. در نهایت، تصمیم گرفتیم یک بازی تیراندازی آرنامحور بسازیم و تجربه‌ای سرگرم کننده ارائه دهیم. پس در واقع، این موضوع که ما از ساخت Splinter Cell جدید به XDefiant، تغییر مسیر دادیم صحت ندارد. شاید قبل از آنکه من به یوبیسافت بروم، ایده‌هایی برای ساخت یک بازی از Splinter Cell وجود داشته، اما در دوره‌ای که من در این شرکت حضور داشتم، نام این مجموعه مطرح نبود.
تجربه کاری من با یوبیسافت، این‌گونه بود که سران شرکت، دست ما را برای گسترش ایده‌هایمان باز می‌گذاشتند و به استودیو اجازه می‌دادند تا هر کاری که دوست دارد انجام دهد. افسوس که امکان استفاده از انجین‌های خارجی را نداشتیم.
صحبت‌های مارک روبین، در تضاد کامل با اظهارات نیک هرمن (Nick Herman)، یکی از بنیان‌گذاران استودیو AdHoc قرار می‌گیرد که گفته بود «یوبیسافت، برای بازی جدید Splinter Cell که او و دیگر افراد روی آن کار می‌کردند اهمیتی قائل نبود». هرمن گفته بود که می‌خواست یک تجربه داستانی جذاب از این سری محبوب ارائه دهد، اما یوبیسافت قصد داشت تا یک اثر با پشتیبانی محتوایی طولانی‌مدت از این اثر ارائه دهد. حال مشخص نیست که سخنان کدام یک از این دو توسعه‌دهنده، به حقیقت نزدیک‌تر است.


نظرات شما