- نوشته شده توسط:
پیام سپاهان
-
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۴
پیام سپاهان - مدیر آموزشوپرورش ورزنه گفت: عامل اصلی تحول در نهضت عدالت آموزشی فقط مردم هستند و نمونهای از این مشارکت را میتوان در فداکاری یک معلم دید که با وجود نیازهای شخصی، وقتی به عنوان معلم نمونه انتخاب شد تمام مبلغ جایزه خود را صرف ساخت مدرسه کرد و یا زنان چادر سفید، کامیونداران، خیرین و حتی دانشآموزان که با احساس مسئولیت اجتماعی در این مسیر همراه شدهاند.
پیام سپاهان - مدیر آموزشوپرورش ورزنه گفت: عامل اصلی تحول در نهضت عدالت آموزشی فقط مردم هستند و نمونهای از این مشارکت را میتوان در فداکاری یک معلم دید که با وجود نیازهای شخصی، وقتی به عنوان معلم نمونه انتخاب شد تمام مبلغ جایزه خود را صرف ساخت مدرسه کرد و یا زنان چادر سفید، کامیونداران، خیرین و حتی دانشآموزان که با احساس مسئولیت اجتماعی در این مسیر همراه شدهاند.
به گزارش ادارۀ اطلاعرسانی و روابطعمومی ادارهکل آموزشوپرورش استان اصفهان، علیرضا دژبان، مدیر آموزشوپرورش ورزنه در سیوهشتمین اجلاس رؤسای آموزشوپرورش سراسر کشور با بیان اینکه «نهضت توسعه عدالت آموزشی با مشارکت مردم جان میگیرد» و با اشاره به حمایتهای دولت وفاق ملی و ریاست جمهوری در زمینه رفع نابرابریهای آموزشی اظهار داشت: از نگاه عمیق و اهتمام ارزشمند مقام عالی وزارت آموزشوپرورش، همچنین از همراهی خیرین مدرسهساز و مردم شریف، باید صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم؛ چراکه این حرکت عظیم مردمی بدون همراهی آنان به نتیجه نمیرسید.
وی در توضیح ابعاد این حرکت افزود: نهضت توسعه عدالت آموزشی به معنی مشارکت واقعی مردم در کنار نقش تسهیلگری و تنظیمگری دولت و میدانداری خیرین و سازمانهای مختلف است.
دژبان بیان داشت: در شهرستان ورزنه با شش هزار دانشآموز، از آغاز این نهضت تاکنون شانزده پروژه فعال در حال اجراست که شامل دو پروژه ورزشی، دو پروژه چندمنظوره، یک پروژه تربیتی و ده پروژه آموزشی در قالب 45 کلاس درس میشود.
مدیر آموزش و پرورش ورزنه ابراز داشت: عامل اصلی این تحول فقط مردم هستند و نمونهای از این مشارکت را میتوان در فداکاری یک معلم دید که با وجود نیازهای شخصی، وقتی به عنوان معلم نمونه انتخاب شد تمام مبلغ جایزه خود را صرف ساخت مدرسه کرد و یا زنان چادر سفید، کامیونداران، خیرین و حتی دانشآموزان که با احساس مسئولیت اجتماعی در این مسیر همراه شدهاند و هرکس به اندازه توان خود بخشی از این نهضت را بر عهده گرفته است.
وی با اشاره به نقش دستگاههای دولتی در پشتیبانی این جریان گفت: حمایت استاندار و مدیر نوسازی مدارس در بازدیدهای میدانی و پیگیریهای شبانهروزی و توجه مدیرکل آموزشوپرورش به کمبودها و نیازهای مناطق محروم، نشاندهنده همافزایی دولت و مردم در تحقق عدالت آموزشی است.
دژبان با قدردانی از تمامی مشارکتکنندگان خاطرنشان کرد: نهضت توسعه عدالت آموزشی فراتر از یک شعار است و امروز بهعنوان یک واقعیت جاری در مدارس و کلاسهای درس مناطق محروم نمود پیدا کرده است.
انتهای پیام/
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...