پیام سپاهان

آخرين مطالب

توسعه‌دهندگان برای طراحی دنیای بازی ILL از Silent Hill و Half-Life 2 الهام گرفتند اقتصادی

توسعه‌دهندگان برای طراحی دنیای بازی ILL از Silent Hill و Half-Life 2 الهام گرفتند
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - گیم فا / توسعه‌دهندگان برای طراحی دنیای زنده و خطرناک بازی ILL از عناوینی همچون Silent Hill و Half-Life 2 الهام گرفته‌اند.تیم توسعه‌دهنده حاضر در استودیوی Team Clout جزئیات جدیدی درباره نحوه طراحی هیولاها برای بازی ترسناک آینده‌شان (ILL) منتشر کردند.
در وبلاگ رسمی پلی‌ استیشن، ماکسیم ورهین و اولگ ودوونکو درباره طراحی موجودات حاضر در تریلر اخیر بازی صحبت کردند. این دو هنرمند ضمن ارائه توضیحی درباره منبع الهامات‌شان، خلاصه‌ای از گیم‌پلی بازی نیز ارائه دادند. ودوونکو درباره الهامات پشت طراحی موجودات زشت و وحشتناک حاضر در بازی گفت:استودیو از فیلم‌های کلاسیک ترسناک بین دهه‌های 1970 تا 1990 الهام گرفته است.
بازار
فیلم‌های آن دوران عمدتاً روی افکت‌های عملی تمرکز داشتند و همین باعث می‌شد موجودات جلوه‌ای ترسناک‌تر داشته باشند. در این فیلم‌ها نواقص با نورپردازی هوشمند و کارگردانی قوی پنهان می‌شد.
ورهین در مورد منابع دیگر الهام تیم تیم توسعه گفت:بازی‌های کلاسیکی مثل Half-Life 2، Silent Hill و Resident Evil نیز الهام‌ بخش بودند. این عناوین دنیا زنده و خطرناکی داشتند و علاوه بر بعد بصری وحشت، در آن‌ها سیستم‌های گیم‌پلی هم از این حس حمایت می‌کرد. ما مجذوب آن حس گیر افتادن در جایی واقعی و واکنش‌های لحظه به لحظه با منابعی محدود شدیم. از ابتدا می‌خواستیم چیزی بسازیم که هم واقع‌گرایانه باشد و هم عمیقاً ناراحت‌ کننده، تجربه‌ای که فقط ترسناک نیست بلکه مدت‌ها بعد از کنار گذاشتن دسته بازی، بازیکنان را مضطرب می‌کند.
ورهین همچنین در مورد بخش هنری استودیو گفت:ما روند مشخص و سختگیرانه‌ای برای ساخت و طراحی هیولاها نداریم. گاهی یک طرح مفهومی داریم که باید آن را به یک شخصیت قابل بازی تبدیل کنیم. برای این کار بعضی اوقات از ویدیوهای ترسناک موجود در سطح اینترنت الهام می‌گیریم. شاید مسخره به نظر برسد اما گاهی جواب می‌دهد. این الهام از تجربیات زندگی است. باید از دید گیم‌پلی هم به هیولاها نگاه کرد. باید مبارزه با آن‌ها سرگرم‌کننده باشد. یک روند آزمایش و خطا داریم. بعضی طراحی‌ها رد شدند چون در بازی جواب ندادند.
ورهین در ادامه در رابطه با طراحی انیمیشن‌های استفاده شده در بازی گفت:از تیم استودیو Mundfish، توسعه‌دهنده Atomic Heart و ناشر ILL، کمک بزرگی برای راه‌اندازی بخش انیمیشن دریافت کردیم. تجربه زیادی در زمینه انیمیشن داریم و خودمان یاد گرفتیم حرکت‌ها در انیمیشن چگونه باید باشد تا ترسناک به نظر بیاید.
مثلاً هیولایی داریم که اول معمولی حرکت می‌کرد، ولی سعی کردیم حرکتش را به حالتی منحصر به فرد و ترسناک‌ تغییر دهیم.ورهین همچنین فاش کرد با اینکه موجودات زیادی برای ترساندن بازیکنان در ILL وجود دارند، آن‌ها ابزارهایی برای مبارزه خواهند داشت. او توضیح داد بازیکنان می‌توانند از منابع موجود برای ساخت و به‌روزرسانی اسلحه‌ها کمک بگیرند.
همچنین مدیریت موجودی نیز لازم است چون منابع محدود می‌باشد. اسلحه‌های موجود در بازی شامل شاتگان، اسلحه تهاجمی، تفنگ‌های دوربرد و تک‌تیراندازها خواهند بود. گزینه‌های فراوانی نیز برای مبارزه نزدیک در بازی گنجانده شده است.
بازی ILL در حال حاضر برای کامپیوترهای شخصی (PC) در دست توسعه است.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/973236/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حضور سرپرست اداره کل بنیاد شهید خراسان جنوبی در مراسم بزرگداشت شهید والامقام مهدی زیبا

بازی Delta Force در تعداد بازیکنان همزمان خود رکورد‌شکنی کرد

یک بازی انحصاری پلی استیشن از دسترس خارج شد

موازنه‌سازی در فضای رسانه‌ای غرب

اوضاع بیمارستان‌ها بعد از جنگ

بازگشت به ایران‌گرایی

زیدآبادی: جای تاج زاده زندان نیست

ابعاد نقشه شکست‌خورده علیه ایران

بازیگر دنیای موازی

راه‌اندازی مجدد سامانه چکاپ رایگان با ظرفیت محدود

آب دریای عمان به اصفهان رسید

رشد نرخ ازدواج در اردستان

کشف 15 دستگاه ماینر غیرمجاز از یک گلخانه در چادگان

شایسته‌سالاری در انتصابات، شرط تحقق تعلیم و تربیت باکیفیت است

گزارش: سرویس گیم پس ایکس باکس احتمالاً سودآور نیست

تعیین جایزه برای سر ترامپ مطابق منافع ملی ایران نیست

انتقاد «روزنامه اصولگرا» از سفر رئیس جمهور به باکو

همایش اقتدار و اجتماع هزاران نفری بانوان فریدنی

در «رتبه بندی»، تنزل رتبه نخواهیم داشت

اعلام زمان بازی سپاهان با الدحیل

اصفهان نیازمند جنب و جوش بیشتر در ورزش

آهنگ «روز واقعه» از علی زندوکیلی

گلکسی واچ‌های سامسونگ بخشی از بازار را از دست دادند

توسعه‌دهندگان برای طراحی دنیای بازی ILL از Silent Hill و Half-Life 2 الهام گرفتند

کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان

اشتغال بیش از 3 هزار مددجو در زندان‌های اصفهان

ملت ایران با ترور سرداران و نخبگان علمی خود قوی تر می شود

مقابله با تهدیدهای کوانتومی؛ One UI 8 امنیت گوشی‌های سامسونگ را به سطح جدیدی می‌برد

متفکر آمریکایی: پروژه اسرائیلی ها چیزی کمتر از نابودی ایران نیست

اصفهان یکی از قطب‌های صادراتی محصولات شیلاتی کشور

پوستر رسمی و مشخصات کامل تاشدنی‌های جدید سامسونگ لو رفت

آیین سنتی نخل‌برداری در شهر گوگد گلپایگان

گرامیداشت شهید سید مصطفی ساداتی و خانواده اش در روستای ارمک کاشان

مراسم سوم امام حسین (ع) در شهر حنا سمیرم

دو خط کتاب/ مهمترین چیز در زندگی چیست؟

آیفون 17 پرو سنت‌شکنی می‌کند؛ خداحافظی با فلسفه طراحی آیفون X

محبوبیت دوچندان رهبر انقلاب در بین جوانان با اجرای سرود‌ای ایران

روایتی متفاوت از تار و پود امید در فولادشهر؛ دستان کوچکی که رویاهایی بزرگ می‌بافند

ارزان‌ترین مدل آیفون 17 با تغییری مهم عرضه می‌شود

سرمقاله فرهیختگان/ کدام خلع سلاح؟

سرمقاله وطن امروز/ ایران در نظم جدید جهانی

سرمقاله اطلاعات/ نفوذی های نامرئی را جدی بگیرید!

وصول 125 هزار میلیارد ریال مالیات در اصفهان

بهسازی شبکه توزیع برق در روستای خرم‌دره فریدونشهر

اعطای هدایای متبرک رهبر انقلاب به قاریان نوجوان اصفهانی

مدرسه ای در گلپایگان زادگاه سپهبد شهید سلامی به نام وی مزین شد

تکنو چند روز پس از سامسونگ گوشی تاشو سه‌تکه معرفی می‌کند

سرمقاله جوان/ چرا به تاکر گفته نشد آنچه باید گفته می‌شد؟!

استاد دانشگاه تهران مطرح کرد: از شکاف دولت-ملت تا امید به وفاق و توسعه

ترمیم آسفالت آزادراه کاشان - نطنز - اصفهان به کجا رسید؟