يکشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۴

فرهنگی

هدف از گزینش سکانداری شایسته ترین افراد در تعلیم و تربیت است

هدف از گزینش سکانداری شایسته ترین افراد در تعلیم و تربیت است
پیام سپاهان - مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با تحلیل دقیق چالش‌ها و بهره‌گیری از نگاه مثبت موجود، می‌توان با برنامه‌ریزی بهتر، آموزش تخصصی‌تر برای مصاحبه‌گران، به‌روزرسانی ابزارهای ارزیابی و تعریف مکانیزم‌های نظارتی کارآمد، فرآیند گزینش آینده را به گونه‌ای طراحی کرد که ضمن کاهش فشار کاری، دقت و عدالت در ارزیابی‌ها ارتقا یابد؛ هدف نهایی این است که شایسته‌ترین افراد به جمع معلمان کشور بپیوندند و سکاندار تربیت نسل آینده ایران اسلامی شوند.
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با تحلیل دقیق چالش‌ها و بهره‌گیری از نگاه مثبت موجود، می‌توان با برنامه‌ریزی بهتر، آموزش تخصصی‌تر برای مصاحبه‌گران، به‌روزرسانی ابزارهای ارزیابی و تعریف مکانیزم‌های نظارتی کارآمد، فرآیند گزینش آینده را به گونه‌ای طراحی کرد که ضمن کاهش فشار کاری، دقت و عدالت در ارزیابی‌ها ارتقا یابد؛ هدف نهایی این است که شایسته‌ترین افراد به جمع معلمان کشور بپیوندند و سکاندار تربیت نسل آینده ایران اسلامی شوند.

به گزارش ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، احمدرضا یزدانی، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان در دوره آموزش گزینشگران نواحی و مناطق استان با اشاره به اهمیت بررسی چالش‌ها و تجارب پروژه گزینش دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: با وجود فشار کاری بالا و محدودیت‌های موجود، نگاه مثبت گزینش‌گران به داوطلبان سرمایه ارزشمندی است که می‌تواند مسیر آینده این فرآیند را روشن‌تر سازد.
وی موضوع محوری جلسه را «بررسی چالش‌های پروژه گزینش قبلی دانشگاه فرهنگیان و نگاه گزینش‌گران به داوطلبان» عنوان کرد و افزود: این پروژه به دلیل نقش کلیدی دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان آینده‌ساز کشور، حساسیت و اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت.
یزدانی در ادامه با اشاره به نگاه ارزشمند گزینش‌گران به داوطلبان تصریح کرد: با وجود همه مشکلات، انگیزه والا، استعدادها و توانمندی‌های بالقوه بسیاری در میان داوطلبان مشاهده شد و همکاران گزینش‌گر با نگاهی مثبت و امیدوارکننده ارزیابی‌ها را پیش بردند؛ باور به اینکه این نسل با وجود تفاوت‌هایش با گذشته، شور و اشتیاق و توانایی بالایی برای یادگیری و اثرگذاری دارد، یک نقطه امید جدی برای آینده است.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تحلیل دقیق چالش‌ها و بهره‌گیری از نگاه مثبت موجود، می‌توان با برنامه‌ریزی بهتر، آموزش تخصصی‌تر برای مصاحبه‌گران، به‌روزرسانی ابزارهای ارزیابی و تعریف مکانیزم‌های نظارتی کارآمد، فرآیند گزینش آینده را به گونه‌ای طراحی کرد که ضمن کاهش فشار کاری، دقت و عدالت در ارزیابی‌ها ارتقا یابد؛ هدف نهایی این است که شایسته‌ترین افراد به جمع معلمان کشور بپیوندند و سکاندار تربیت نسل آینده ایران اسلامی شوند.
انتهای پیام/


نظرات شما