پنجشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۴

فرهنگی

استقبال بیش از ۶‌هزار آموزگار اصفهانی از جشنواره «اصلاح روش‌های آموزش و تحول در محیط‌های یادگیری»

استقبال بیش از ۶‌هزار آموزگار اصفهانی از جشنواره «اصلاح روش‌های آموزش و تحول در محیط‌های یادگیری»
پیام سپاهان - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: ۶۴۰۸ نفر از آموزگاران استان از جشنواره «اصلاح روش‌های آموزش و تحول در محیط‌های یادگیری» استقبال کردند؛ این جشنواره‌ ها فرصت ارزشمندی برای تأمل، تبادل تجارب ارزشمند و شتاب بخشیدن به تحول بنیادین در نظام آموزش ابتدایی استانمان است و تلاش دارد نقش معلمان را از انتقال‌دهندهٔ صرف محتوا به طراحان فرآیندهای یاددهی–یادگیری، تسهیل‌گران آموزشی و ایجاد کننده های فضای مثبت یادگیری ارتقا دهد.
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: 6408 نفر از آموزگاران استان از جشنواره «اصلاح روش‌های آموزش و تحول در محیط‌های یادگیری» استقبال کردند؛ این جشنواره‌ ها فرصت ارزشمندی برای تأمل، تبادل تجارب ارزشمند و شتاب بخشیدن به تحول بنیادین در نظام آموزش ابتدایی استانمان است و تلاش دارد نقش معلمان را از انتقال‌دهندهٔ صرف محتوا به طراحان فرآیندهای یاددهی–یادگیری، تسهیل‌گران آموزشی و ایجاد کننده های فضای مثبت یادگیری ارتقا دهد.

به گزارش ادارۀ اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اعظم هارونی، معاون آموزش ابتدایی این اداره‌کل اظهار داشت: جشنواره «اصلاح روش‌های آموزش و تحول در محیط‌های یادگیری» با هدف ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای آموزگاران، ترویج روش‌های نوین تدریس و ایجاد محیط‌های یادگیری پویا و مؤثر در مدارس ابتدایی، طراحی و به همت همکاران اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی و بررسی محتوا استان اجرا شد.
وی با اشاره به عنوان جشنواره افزود: تحول در محیط‌های یادگیری و روش‌های آموزشی ما، با تمرکز بر ایجاد جو مثبت، طراحی هوشمندانه فضا، به‌کارگیری روش‌های فعال و استفاده هدفمند از فناوری، تنها یک انتخاب نیست، بلکه رسالتی ضروری برای ساختن نسلی توانمند، پرسشگر و یادگیرنده مادام‌العمر است.
هارونی با اشاره به استقبال 6408 نفر از آموزگاران استان از این جشنواره گفت: این جشنواره‌ ها فرصت ارزشمندی برای تأمل، تبادل تجارب ارزشمند و شتاب بخشیدن به تحول بنیادین در نظام آموزش ابتدایی استانمان است و تلاش دارد نقش معلمان را از انتقال‌دهندهٔ صرف محتوا به طراحان فرآیندهای یاددهی–یادگیری، تسهیل‌گران آموزشی و ایجاد کننده های فضای مثبت یادگیری ارتقا دهد.
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مرحله داوری حضوری استانی، 31 تدریس منتخب از مناطق مختلف استان با رویکردی خلاقانه و مبتنی بر تجربیات آموزشی ارزشمند، توسط تیم‌های داوری حرفه ای مورد ارزیابی قرار گرفتند.
انتهای پیام/


نظرات شما