پنجشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۴

فرهنگی

پیشرفت ۴۳ درصدی ۲۰۲ طرح نهضت توسعۀ عدالت در فضاهای آموزشی استان اصفهان

پیشرفت ۴۳ درصدی ۲۰۲ طرح نهضت توسعۀ عدالت در فضاهای آموزشی استان اصفهان
پیام سپاهان - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در حال حاضر ۲۰۲ طرح در قالب نهضت توسعۀ عدالت در فضاهای آموزشی استان اصفهان در دست اجراست که این طرح‌ها بر اساس نظام مسائل ۹ گانۀ آموزشی تدوین و برنامه‌ریزی شده‌اند و میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها حدود ۴۳ درصد است که نشان‌دهندهٔ حرکت رو به جلوی مجموعه در راستای تحقق عدالت آموزشی در سراسر استان می‌باشد.
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در حال حاضر 202 طرح در قالب نهضت توسعۀ عدالت در فضاهای آموزشی استان اصفهان در دست اجراست که این طرح‌ها بر اساس نظام مسائل 9 گانۀ آموزشی تدوین و برنامه‌ریزی شده‌اند و میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها حدود 43 درصد است که نشان‌دهندهٔ حرکت رو به جلوی مجموعه در راستای تحقق عدالت آموزشی در سراسر استان می‌باشد.

به گزارش ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی و پرورشی استان، از پیشرفت قابل‌توجه پروژه‌های تعریف‌شده در این نهضت خبر داد.
وی با اشاره به اهداف کلان این طرح اظهار داشت: در حال حاضر 202 طرح در قالب نهضت توسعۀ عدالت در فضاهای آموزشی استان اصفهان در دست اجراست که این طرح‌ها بر اساس نظام مسائل 9 گانۀ آموزشی تدوین و برنامه‌ریزی شده‌اند و میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها حدود 43 درصد است که نشان‌دهندهٔ حرکت رو به جلوی مجموعه در راستای تحقق عدالت آموزشی در سراسر استان می‌باشد.
فتحی افزود: نهضت توسعۀ عدالت با هدف متوازن‌سازی امکانات آموزشی در سطح استان و توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار آغاز شده و در این راستا، پروژه‌های متعددی تعریف و اجرایی شده است؛ ما تلاش کرده‌ایم تا در طراحی و اجرای این طرح‌ها، اقتضائات منطقه‌ای و اولویت‌های محلی را لحاظ کنیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با تشریح منابع مالی پیش‌بینی‌شده در قالب اطلس مالی طرح‌ها گفت: اطلس منابع مالی برای هر شهرستان تدوین شده و اطلاعات مربوط به نحوهٔ تأمین اعتبار از منابع مختلف در آن مشخص گردیده است و تاکنون پیشنهاداتی از سوی فرمانداران شهرستان‌ها برای افزایش تعداد طرح‌ها در حوزهٔ نظام مسائل ارسال شده که در حال بررسی دقیق و کارشناسی هستند؛ طرح‌هایی که دارای توجیه فنی و اجتماعی باشند و منابع مالی آن‌ها نیز پیش‌بینی شده باشد، در اولویت اجرای نوسازی قرار خواهند گرفت.
وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی استان خاطرنشان کرد: اجرای موفق این نهضت نیازمند همکاری نزدیک دستگاه‌های اجرایی، نهادهای محلی و مشارکت‌های مردمی است و ما در تلاشیم با هماهنگی بیشتر، طرح‌های در حال اجرا را در زمان‌بندی مقرر به پایان رسانده و زمینه را برای تحویل مدارس جدید به دانش‌آموزان فراهم کنیم.
انتهای پیام/


نظرات شما