سامانه 137 وضعیت رضایت مردم از شهرداری را مشخص میکند
اجتماعی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان گفت: گزارش، آمار و دادههای سامانه 137 اداره ارتباطات مردمی شهرداری میتواند وضعیت رضایت مردم از عملکرد شهرداری را مشخص کند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین کارگر در نشست فصلی شورای 137 منطقه پنج شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه رشد شبکههای اجتماعی روحیه مطالبهگری مردم را ارتقا بخشیده است، اظهار کرد: ما باید قدردان مردمی باشیم که از طریق سامانه پاسخگویی 137 یا فضای مجازی به کمک شهرداری میآیند و به نوعی نسبت به آنچه در شهر رخ میدهد دغدغهمند هستند.
وی با بیان اینکه منطقه پنج شهرداری اصفهان وسعت زیادی دارد با این حال سعی میکنیم موضوعی از چشم همکارانمان در این منطقه دور نماند، افزود: نسبت به تکریم مردم حساسیت داریم و همه کارکنان منطقه نیز با همدلی سعی در رسیدگی به امور شهروندان دارند.
مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگرچه همواره رسیدگی به درخواستهای مردم نیازمند ردیف و بودجه بوده اما در سالهای اخیر چالشهای بیشتری برای تخصیص بودجه به وجود آمده و فرایند آن زمان بیشتری میبرد هرچند این موضوع توجیهی برای رسیدگی نکردن به خواستههای مردم نیست.
کارگر ادامه داد: گزارشها و آمارهای فصلی و مقطعی که توسط اداره ارتباطات مردمی به مناطق داده میشود به خوبی نقاط ضعف و قوت آنان را مشخص کرده و میتواند ابزاری برای اصلاح اقدامات و فرایندهای منطقه باشد.
وی خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان یکی از نمودهای شعار «اصفهان من شهر زندگی» است که در این دوره مدیریت شهری انتخاب شده و مورد تاکید شهردار اصفهان نیز بوده است، بنابراین گزارش، آمار و دادههای سامانه 137 اداره ارتباطات مردمی شهرداری میتواند وضعیت رضایت مردم از عملکرد شهرداری را مشخص کند.
کد خبر 867879
-
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۰:۰۲:۲۶
-
۷ بازديد
-

-
پیام سپاهان
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/966031/