پیام سپاهان

آخرين مطالب

گزارشی از آخرین وضعیت وقوع سیل در نقاط مختلف کشور اجتماعی

گزارشی از آخرین وضعیت وقوع سیل در نقاط مختلف کشور
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - سردبیری استان‌های خبرگزاری فارس؛ دو روزی است ورود سامانه جدید بارشی باعث رگبار، وقوع تندباد و طوفان در برخی از استان‌ها شده است که البته با خساراتی نیز همراه شده است.
تهران| تخریب کامل 22 واحد مسکونی و تلف شدن 200 رأس دام در سیل فیروزکوه
محمد حیدری‌منش، فرماندار فیروزکوه دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار کرد: بر اساس گزارش کمیته ارزیابی شهرستان فیروزکوه، سیل روز گذشته در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری آسیب‌های زیادی وارد کرده که در این راستا، بالغ‌‌بر 200 رأس دام و 1000 قطعه مرغ در پنج روستا تلف شدند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی ادامه داد: در این راستا، یک سالن از واحد مرغداری در دهستان پشت کوه تخریب و خسارت‌هایی به این واحد مرغداری وارد شد و در حوزه کشاورزی نیز بالغ‌بر 600 هکتار اراضی کشاورزی شهرستان فیروزکوه دچار خسارت شده و این موضوع به کشاورزان ما که درآمد سالانه و معیشت آن‌ها به این امر وابسته است، زیان بسیاری را وارد می‌کند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در روستای طرود، طبق ارزیابی انجام شده، تاکنون 22 واحد مسکونی تخریب کامل شده است.
حیدری‌منش تاکید کرد: در شهرستان فیروزکوه، نیازمند این هستیم که اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری برای ایجاد سازه‌های آبخیزداری پیش‌بینی شود؛ در روستای طرود 9 سازه آبخیزداری داشتیم که این سازه‌ها عملکرد مطلوبی داشتند، اما لازم است که سازه‌های جدیدتری احداث شود.
وی در خصوص دیگر خسارات سیل روز گذشته خاطرنشان کرد: تاکنون سه دستگاه خودرو در شهر و روستاهای فیروزکوه از بین رفته و قسمت زیادی از 60 واحد مسکونی در شهر فیروزکوه به دلیل آب‌گرفتگی دچار مشکلاتی شدند و اثاثیه آنان تخریب شده است.
صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای فیروزکوه
روز گذشته در پی بارش شدید باران در منطقه فیروزکوه سیل جاری شد که در پی آن تیم‌های ارزیاب و عملیاتی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.
بر همین اساس فرماندار فیروزکوه اعلام کرد: برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار از ورود گردشگران و مسافران به تمام مناطق تفریحی فیروزکوه جلوگیری می‌شود.
همچنین اداره‌کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای منطقه شمال شرق استان تهران به ویژه منطقه فیروزکوه از احتمال وقوع رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد خیلی شدید در این منطقه خبر داد.
آسمان تهران طوفانی شد
لحظاتی پیش آسمان تهران طوفانی شد و گردو غبار پایتخت را فرا گرفت.
برهمین اساس به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان، با توجه به هشدار قرمز و نارنجی صادر شده در روزهای گذشته، طی امروز و فردا به ویژه امروز و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، با تقویت ناپایداری‌های محلی، آسمان نیمه‌ابری تا ابری به ویژه ارتفاعات استان، افزایش ابر، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق، در برخی نواحی مستعد با احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
بر اثر وزش باد شدید در پایتخت، برق برخی محله‌های منطقه 17 نیز قطع شده است.
فرماندار فیروزکوه: دستور تخلیه شهرک کوهسار صادر شد
محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص وضعیت سیل در محدوده شهرک کوهسار اظهار کرد: در محدوده کوهسار دستورات لازم به مردم از طریق پیامک و پیام در شبکه‌های مجازی شهرستان و اطلاع‌رسانی میدانی از طریق بلندگو جهت تخلیه خانه‌هایی که در مسیر سیلاب هستند داده شده است؛ همچنین در وضعیت فعلی صرفا در بخش ارجمند شهرستان سیلاب داریم که در این رابطه نیز عوامل مدیریت بحران پیگیر مسأله هستند.
معابر ورودی روستای سله‌بن بازگشایی شد
وی همچنین در رابطه با در خصوص وضعیت سیل در این شهرستان بیان کرد: بارش شدید در منطقه روستای سله‌بن موجب جاری شدن سیلاب در معابر ورودی روستای سله‌بن و آب‌گرفتگی بخش‌هایی از این روستا شده بود که با هماهنگی عوامل امدادی ورودی این روستا سریعا بازگشایی شد و در حال حاضر عبور و مرور در این روستا جریان دارد.
فرماندار فیروزکوه با ذکر اینکه در روستای سله‌بن هیچ‌گونه خسارتی رخ نداده است، بیان کرد: در خصوص وضعیت خسارت سیل در سطح شهرستان پس از جمع‌بندی اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام خواهیم داد اما در حال حاضر در چند روستا، حدود 200 راس دام و 8 هزار قطعه طیور در یکی از مرغ داری‌ها تلف شده است؛ همچنین حدود 800 هزار هکتار زمین کشاورزی نیز آسیب دیده اند.
تردد در تمام مسیرهای فیروزکوه روان است
حیدری‌منش در پایان عنوان کرد: یکی از تلاش‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان در این روزها این بود که جاده سمنان فیروزکوه و تهران شمال را که در حال انسداد بود با همکاری عوامل امدادی، نیروی انتظامی و راهداری، بسیج و غیره را پس از حدود یک ساعت بازگشایی کرد و در حال حاضر تردد در تمام مسیرهای فیروزکوه روان است؛ همچنین در تمام مناطق سیل‌زده برق و آب و گاز و تلفن همراه وصل هستند.
همچنین حامد یزد‌ی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به خبرنگار فارس گفت: برای شهرهای شرقی و شمال‌ شرقی استان هشدار قرمز صادر شده است و در این رابطه تمام نهادهای مربوطه در حال آمادگی هستند و هیچگونه نگرانی‌ وجود ندارد.
اصفهان|شمار قربانیان سیل در استان اصفهان به 3 نفر افزایش یافت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وقوع سیلاب ناگهانی ناشی از بارش شدید باران و تگرگ بعدازظهر امروز در روستای نهوج اردستان واقع در 65 کیلومتری شرق اردستان باعث جان باختن 3 نفر از ساکنان روستا به علت تخریب منزل و آب بردگی شد.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: وقوع سیلاب ناگهانی ناشی از بارش شدید باران و تگرگ بعدازظهر امروز در روستای نهوج اردستان واقع در 65 کیلومتری شرق اردستان باعث جان باختن 3 نفر از ساکنان روستا به علت تخریب منزل و آب بردگی شد.
وی افزود: در اثر جاری شدن سیل و سیلابی شدن رودخانه داخل روستا 9 نفر مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند و خساراتی به اماکن مسکونی راه‌ها معابر و اراضی کشاورزی دام‌های سبک و کلنی زنبور عسل در منطقه وارد شد.
شیشه فروش بیان کرد: عوامل امدادی و مدیریت بحران و فرمانداری شهرستان در حال امدادرسانی در روستا هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر وقوع طوفان گرد و خاک 6 نفر در اثر ریزش دیوار جنب امامزاده نرمی دولت آباد مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.
وی اضافه کرد: سیل بردگی خودروی پراید در محور مشکنان به تودشک سبب فوت راننده پراید شد و جستجو برای یافتن یک نفر سرنشین احتمالی پراید در حال انجام است.
شیشه فروش افزود: جاده‌ نایین به اردستان به علت شدت سیل به صورت موقت مسدود و ترافیک در محور ایجاد شد. وی تصریح کرد؛ با تلاش مدیریت بحران شهرستان نایین پلیس راه و راهداری محور نایین-اردستان بازگشایی و هم اکنون تردد در محور در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: سیلاب از گردنه ملا احمد نایین و مسیر تودشک به سمت شهرستان ورزنه و تالاب گاوخونی هدایت شد.
وی با اشاره و آبگرفتگی در روستاهای دخرآباد جندابه و شهر کوهپایه گفت: آبگرفتگی در روستاهای نیستانک، وندیش و کجان در شهرستان نایین و سیلاب و آبگرفتگی در محورهای جاده‌ای هاشم‌آباد شهرستان هرند و نیز مسیر روستای قورتان شهرستان ورزنه کنترل شد.
شیشه‌فروش با اشاره به وزش طوفان شدید با سرعت 90 کیلومتر در ساعت خاطرنشان کرد: وزش طوفان شدید سبب سقوط بیش از 140 اصله درخت در شهر اصفهان و شهرستان‌های مناطق مرکزی و شرق استان و آسیب به 4 خودرو شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: 120 تیم امدادی در مناطق فوق در حال امدادرسانی هستند و خساراتی نیز به عشایر امین‌آباد شهرضا در اثر بارندگی وارد شده است.
مصدوم شدن 6 نفر در اثر ریزش دیوار
وی خاطرنشان کرد: وقوع توفان شن در شهر کمشچه سبب مصدوم شدن 6 نفر در اثر ریزش دیوار شد و مصدومان حادثه به بیمارستان در منطقه دولت‌آباد اعزام شدند.
شیشه‌فروش ادامه داد: وزش تندباد لحظه‌ای با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت در محورهای شرق، انارک نایین و نیز مناطق شمالی اتوبان شرق و آزادگان منجر به خیزش کانون‌های گرد و غبار و کاهش میدان دید شده است.

پیام سپاهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین وزش باد شدید در مناطق شرق اصفهان و بخش‌هایی از شهر اصفهان منجر به سقوط 5 اصله درخت و 3 پایه برق شد.
رعدوبرق و صاعقه برق برخی از مناطق بهارستان را قطع کرد
وی گفت: رع دو برق و صاعقه در مناطقی از شهر اصفهان، جرقویه، ورزنه، بهارستان منجر به ایجاد صدای مهیب و بروز آسیب به فیدرهای برق 63 کیلو ولت و قطعی برق در برخی از مناطق مسکونی و صنعتی شد که با حضور عوامل اجرایی شبکه اصلاح شد.
ادامه فعالیت ناپایداری‌های همرفتی تا اوایل هفته آینده
براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی اصفهان از امروز تا اوایل هفته آینده شرایط برای ایجاد ناپایداری‌های همرفتی به صورت افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، تگرگ، تنش دمایی، گاهی وزش باد شدید و توفان لحظه‌ای بر روی کل استان پیش‌بینی شده است.
شدت ناپایداری‌ها بیشتر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب مورد انتظار است و در نیمه شرقی و شمال استان نیز تا روز جمعه شرایط وقوع طوفان لحظه‌ای همراه با خیزش گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود. کلانشهر اصفهان نیز امروز بعدازظهر تا اوایل شب درگیر ناپایداری‌های شدید همرفتی خواهد بود.
آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، سقوط از ارتفاع، کاهش دید به واسطه توفان و گردوخاک از اثرات مخاطرات این سامانه است.
طی 24 ساعته گذشته تا صبح امروز بیشترین بارندگی‌ها به ترتیب در شهرستان کبوترآباد 7.9، اردستان 4.1، بوئین 3، میمه 2.7، زواره 1.4، نطنز یک، مبارکه 0.9، ورزنه 0.7، فرودگاه 0.6، مورچه‌خورت و مهاباد 0.3، گلپایگان و کاشان انارک اصفهان 0.2 ثبت و گزارش شده است.
زنجان|جاری شدن سیل در زنجان
بارش‌های رگباری امروز در زنجان علاوه بر آبرگرفتگی در معابر و خیابان‌های شهر باعث جاری شدن سیل در این شهر شده است، در لینک زیر گوشه‌ای از این حادثه را ببینید.
حضور همه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی در سطح شهر زنجان
محسن پناهی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش باران در سطح شهر زنجان اشاره و اظهار کرد: این بارش موجب جاری شدن سیل در مناطق مختلف شد.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از پای کار بودن همه نیروهای عملیاتی در سطح شهر خبر داد و افزود: این نیروها با همه امکانات در حال حاضر مشغول امدادرسانی که اولویت کاری در این شرایط محسوب می‌شود، هستند.
وی با تاکید بر فراخوان همه نیروهای آتش‌نشانی برای امدادرسانی با توجه به جاری شدن سیلاب در سطح شهر گفت: اطلاعات تکمیلی از عملیات‌های انجام شده متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
آبگرفتگی 20 باب منزل در شهر زنجان
صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش قابل توجه روی داده در استان اشاره و اظهار کرد: وقوع مشکلاتی از جمله آبگرفتگی معابر در بارندگی‌های این چنینی عادی است.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان به گزارش‌های منتشر شده در مورد آبگرفتگی حدود 20 باب منزل مسکونی در یکی از مناطق شهر زنجان(نانوایان) تا این ساعت اشاره و تصریح کرد: نیروهای امدادی در محل حضور یافته و مشغول امدادرسانی هستند.
وی با تاکید بر اینکه وقوع آبگرفتگی در سطح معابر با توجه حجم بارش روی داده در طول یک ساعت جای تعجب ندارد، ادامه داد: همه نیروهای امدادی در حال ارائه خدمت در سطح شهر هستند.
کرامتی سلطانیه و طارم را دیگر شهرهای متاثر از بارندگی ظهر امروز دانست و گفت: مشکل حادی در اثر این بارندگی بروز نکرده و نیروهای امدادی از جمله شهرداری و هلال احمر در حال امدادرسانی هستند.
قزوین| بارش سنگین باران در الموت غربی خسارت جانی نداشت
محمد رضا علیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اشاره به بارش های سنگین و نیمه سنگین در برخی از مناطق استان قزوین و آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص وضعیت ناپایدار جوی هوا در سطح استان از اواخر روز چهارشنبه تا اوایل بامداد روز شنبه، هشدار نارنجی مدیریت بحران به دستگاه های خدمات رسان عمومی و مردم ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: بارش های سنگین شب گذشته در منطقه الموت غربی و در روستاهای روح آباد، قسطین و فشک و... بوده که خسارت های مالی را در بخش کشاورزی به دنبال داشته است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین یادآور شد: بلافاصله پس از بارش باران و وقوع سیل دستگاه های خدمات رسان عمومی هلال احمر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و... به محل اعزام شده و شروع به خدمت رسانی کردند.
این مقام مسئول اضافه کرد: خوشبختانه وقوع سیل ناشی از بارش سنگین باران در مناطقی از الموت غربی خسارت جانی را در پی نداشته است.
عضو ستاد مدیریت بحران استان قزوین در ادامه بیان کرد: کارشناسان سازمان جهادکشاورزی با همکاری بخشداری ها در محل حادثه حضور پیدا کرده و با کارشناسی دقیق، میزان خسارت مالی ناشی از وقوع سیل شب گذشته را برسی می کنند.
علیمی ضمن اشاره به آسیب دیدگی ابنیه های اداره کل راهداری و حمل و جاده ای استان قزوین در منطقه الموت غربی این چنین بیان کرد: همواره موضوع بیمه کردن ابنیه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از موضوعات مورد مکاتبه اداره کل مدیریت بحران استانداری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است.
این مسئول ادامه داد: در صورت بیمه بودن ابنیه ها اداره کل راهداری بیمه تمامی خسارت ها را پرداخت کرده و راه ها و پل ها مورد بازسازی قرار خواهند گرفت.
وی افزود: مردم با رعایت نکات ایمنی لازم تا اوایل بامداد روز شنبه از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین تصریح کرد: اجتناب از صعود به ارتفاعات و اتراق در بستر رودخانه ها در دستور کار مردم قرار بگیرد.
علیمی یادآور شد: تمهیدات لازم در بخش کشاورزی جهت جلوگیری از خسارت مجدد در دستورکار مسئولان ذیربط و مردم قرار بگیرد.
عضو ستاد مدیریت بحران استان قزوین در ادامه تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان عمومی از شب گذشته تا اوایل بامداد روز شنبه در حالت آماده باش کامل قرار داشته و در صورت نیاز به خدمت رسانی خواهند پرداخت.
وی در پایان تاکید کرد: مردم نکات ایمنی اتخاذ شده و اعلام شده مدیریت بحران و هواشناسی را جدی گرفته و ضمن رعایت آن ها با دستگاه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند.
کرمان|سیل به راه‌های روستایی کوهبنان خسارت وارد کرد
محمود عرب‌پور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بارندگی از ساعتی قبل شروع شده و شدت آن موجب جاری شدن سیل و خسارت به راه‌های روستایی شد و اکثر روستاهای بخش مرکزی درگیر سیل شدند.
وی ادامه داد: سد روستای گراکوییه سرریز شده و گل و لای وارد مسیر شده که مسیر کوهبنان به یزد است و هم‌اکنون مسدود است‌.
عرب‌پور افزود: در روستاهای حسن‌آباد و بیدان دو خودرو در سیل گرفتار شدند که سرنشینان آن نجات پیدا کردند و خودروها همچنان درگل‌ولای هستند و در روستای دولت‌آباد نیز یک خودرو گرفتار شد که توسط نیروهای راهداری، بسیج و هلال‌همر خودرو و سرنشینان آن رهاسازی شدند.
وی از خسارت به قنوات روستاها و قطعی آب و برق برخی روستاها خبر داد و گفت: نیروهای اداره برق در حال تلاش برای وصل شدن برق هستند.

پیام سپاهان

عرب‌پور همچنین به بسته شدن مسیر کوهبنان به طغرالجرد بر اثر سیل اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.
وی با بیان اینکه اکثر روستاهای شمال شهرستان درگیر سیل شده‌اند، از سرریزشدن آب سدهای خاکی نیز خبر داد.
معاون فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری، بسیج، گروه‌های جهادی و هلال‌احمر در منطقه و در حال امدادرسانی هستند‌.
سمنان| مدیریت بحران سمنان: آماده هرگونه حادثه احتمالی باشید
اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان در ادامه ناهنجاری‌های جوی چند روز اخیر و پیرو اطلاعیه و هشدار نارنجی صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی استان سمنان، به مردم هشدار داد.
در این نوشته آمده است: با عنایت به پیش‌بینی تغییرات جوی، بارش‌های رگباری، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای برای تمام نقاط استان و به‌صورت ویژه برای شهرستان‌های گرمسار، آرادان و سرخه متصور است.
در ادامه می‌خوانیم: ضروری است تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان ضمن آماده‌باش کامل، آمادگی مقابله با هرگونه حادثه احتمالی را داشته باشند.
آذربایجان شرقی| یک فوتی و دو مصدوم بر اثر وقوع سیل در اهر
وحید شادی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بر اثر وقوع سیلاب15 : 00 دقیقه بامداد چهارشنبه: 18 خرداد1402 در روستای دوشتور شهرستان اهر و گرفتار شدن سه نفر در مسیر سیلاب یک کودک 8 ساله فوت شده و دو نفر دیگر نیز که یک مرد 42 ساله و یک زن 33 ساله بودند مصدوم شدند.
وی افزود: کارشناسان اورژانس به همراه 2 دستگاه آمبولانس فورا به محل اعزام شده، تنها فوتی این حادثه را به مراجع قانونی تحویل دادند،و همچنین دو مصدوم این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان باقرالعلوم(ع) اهر انتقال داده شدند.
پایان پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/738410/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند

7 نکته مهم درباره ساقط شدن ریزپرنده‌های مشکوک در آسمان اصفهان

تغییرات در مجموعه شهرداری اصفهان رو به پایان است/ لزوم توجه به دیپلماسی مالی

ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + آخرین وضعیت

اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 7

گردشگران در پهنه اصفهان در امنیت کامل هستند

وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس

90 درصد پیله تر گلستان برای فرآوری به دیگر استان‎ها منتقل می شود

شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

به مناسبت روز بزرگداشت شاعر و نویسنده بزرگ قرن هفتم، سعدی شیرازی

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

بورس جهش کرد

آماده شوید؛ سقوط قیمت دلار نزدیک است

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

واکنش کودک اصفهانی در حمایت از سپاه + فیلم

واکنش بغداد به اقدام تخریبی در اصفهان

آسیب دیدن سامانه پدافند هوایی در مقابله با ریزپرنده‌ها در اصفهان تکذیب شد

واکنش عراق به اقدام تخریبی اسرائیل در اصفهان

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در 24 ساعت آینده؛ امروز شنبه 1 اردیبهشت

ایران و روسیه ظرفیت برقراری روابط شهروند دیپلماتیک را دارند

آغاز کوچ ایل قشقایی و بختیاری به مناطق ییلاقی اصفهان

برخورد پژو 405 با عابر پیاده در محور سمیرم به شهرضا

کشف 9 میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان

شهردار اصفهان با شهروندان منطقه 12 دیدار می‌کند

فیلم واکنش امیرعبداللهیان به حمله اصفهان: این ارزش اطلاع قبلی نداشت

«وعده صادق» و سقوط پروپاگاندای رسانه‌ای اسرائیل

مشارکت معلولان با کمک خیران در شرکت‌های تعاونی اصفهان

هر آنچه که در که حادثه اصفهان گذشت/ وقتی تیر صهیونیست‌ها به سنگ خورد

انتصابات جدید در شهرداری شهرضا

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

اطلاعات غلطی که دولت در باره کاهش نرخ بیکاری می دهد، فقط حلوا حلوا گفتن است؛ با آن دهان شیرین نمی شود

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در 24 ساعت آینده

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

کاهش 10 درصدی بارندگی در استان اصفهان/ روند بارش‌ها معکوس شد

عناوین برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 6 اعلام شد

رونق شهرداری‌ها به‌معنای رونق اقتصاد دنیا است

سند CNN از پایگاه هوایی شکاری اصفهان بعد از حوادث اصفهان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان را ببینید