پیام سپاهان
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران: ارتباط گرفتن با مردم یکی از وظایف مهم روابط عمومی است
شنبه 13 آذر 1400 - 13:11:55
وزارت رفاه
پیام سپاهان - هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با دستور کار تشکیل شبکه ارتباط رسانه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی باقری بردی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز در هفتمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این حوزه طی سخنانی اظهار کرد: مأموریت سنگینی بر دوش دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است، چون تقریبا همه اقشار جامعه با ما سر و کار دارند و باید بهترین خدمات را به مردم شریف ارائه دهیم.
وی ادامه داد: این مهم وظیفه روابط عمومی را سنگین تر می کند زیرا ارتباط گرفتن با مردم یکی از وظایف مهم روابط عمومی است.
رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: رشد یک سازمان با کیفیت روابط عمومی و اقدامات این حوزه رابطه مستقیم دارد و این مهم نشان از اهمیت بالای روابط عمومی در مجموعه دولت دارد.
باقری با تأکید بر اینکه روابط عمومی ستون یک سازمان است، تصریح کرد: کار در روابط عمومی بسیار سخت است و از این رو مجموعه دولت باید به این حوزه و کارکنان آن توجه ویژه ای داشته باشد.
میثم میلادی رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت تشکیل شبکه ارتباط رسانه ای در دستگاه های زیرمجموعه این وزارتخانه در مازندران اظهار کرد: شفاف سازی و دانستن حق مردم است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکیل شبکه ارتباط رسانه ای بدنبال این است که اطلاعات را به صورت مویرگی در جامعه گشترش دهد.
وی ادامه داد: داشتن انسجام و یکپارچگی در حوزه شبکه ارتباط رسانه ای می تواند کمک شایانی به گردش موثر اطلاعات و اخبار در بین مردم شود.
میلادی با اشاره به سختی های کار در روابط عمومی، افزود: هر ساله در ارزیابی های بین المللی شاهد این هستیم که شغل روابط عمومی جزو 10 شغل اول پر استرس دنیا محسوب می شود، اما در کشور ما هیچ توجهی به استرس شغلی مدیران و کارکنان حوزه روابط عمومی نمی شود.
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: سالهاست که مشکلات این حوزه از قبیل نداشتن نیرو و چارت مناسب، عدم تخصیص اعتبار مطلوب، نداشتن تجهیزات تخصصی، عدم تناسب حقوق و مزایا با توجه به شرایط کاری بسیار سخت و... در جلسات مختلف اعلام می شود، اما هیچ اقدامی در این زمینه صورت نمی گیرد.
شایان ذکر است باقری سرپرست سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، میلادی رییس شورای هماهنگی روابط عمومی تعاون، کار، غلامی دبیر شورای هماهنگی، دلیلی مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی، قمی مدیر روابط عمومی درمان تأمین اجتماعی، کاظمی مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حسینی مدیر روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، شیرزاد مدیر روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی، رشیدی مدیر روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای و بابایی کارشناس روابط عمومی اداره کل در این جلسه حضور داشتند.
13 آذر 1400 12:12
کد خبر : 250,302
کلیدواژه ها: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران,شورای هماهنگی,روابط عمومی
نظرات بینندگان

http://www.sepahannews.ir/Fa/News/343011/سرپرست-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-مازندران--ارتباط-گرفتن-با-مردم-یکی-از-وظایف-مهم-روابط-عمومی-است
بستن   چاپ