پیام سپاهان -
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی گفت: ممیزی مراقبتی برای تمدید گواهینامههای استاندارد ایزو 10002 (فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان) و ایزو 10004 (سنجش رضایتمندی مشتریان)، ایزو 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو 10015 (سیستم مدیریت آموزش) در شرکت گاز استان انجام شد.
وی با اشاره به مأموریت و چشمانداز این شرکت که تأمین رفاه، رضایت شهروندان و دستیابی به پوشش کامل گازرسانی و سرآمدی در استان است، افزود: ممیزی مراقبتی، فرآیندی برای انطباق عملکرد واقعی شرکت با الزامهای قانونی و استانداردهاست.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از برنامهریزی این شرکت برای ایجاد زیرساختهای لازم برای دستیابی به رضایت مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی جامعه در حوزه کاری این شرکت خبر داد و اظهار کرد: راهاندازی و ارتقای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان برای انجام این وظایف انجام شده است.
علوی همچنین هدف از ورود به استانداردهای بینالمللی و گواهینامههای ایزو را شناخت نقاط قوت و ضعف برای ارائه خدمات باکیفیت به مشترکان دانست و گفت: شرکت گاز استان اصفهان با گازرسانی 100 درصدی به 112 شهرستان و بیش از 1060 روستا و توزیع سالانه بیش از 21 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی، شرکتی رو به رشد است که با استقرار سیستمهای مدیریتی توانسته همسو با رشد و شکوفایی سازمانی حرکت و راه را برای بهرهوری و اثربخشی بیشتر هموار کند.
وی تأکید کرد: سیستمهای ممیزیشده بهویژه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و سیستم سنجش رضایتمندی ذینفعان که در رابطه با مشتریان برونسازمانی است، اهمیت ویژهای دارد و سبب میشود ضمن تقویت ارتباطات برونسازمانی رضایتمندی ذینفعان حاصل شود.
http://www.sepahannews.ir/Fa/News/326304/تمدید-4-گواهینامه-مدیریتی-در-شرکت-گاز-اصفهان