پیام سپاهان
کارتابل اجرایی سامانه «137» و «اصفهان من» به یکدیگر متصل می‌شود
يکشنبه 21 ارديبهشت 1404 - 20:47:45
پیام سپاهان - رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: به‌زودی کارتابل اجرایی دو سامانه «137» و «اصفهان من» به یکدیگر متصل و موجب تسهیل در بررسی درخواست‌های شهروندی توسط عوامل اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _یکشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در نشست فصلی شورای 137 در منطقه 12 شهرداری اصفهان اظهار کرد: این نشست‌ها برای بحث و تبادل نظر در خصوص نظرات و نکات عوامل اجرایی منطقه برگزار می‌شود که تلاش کردیم از ابتدای سال جاری با قوت بیشتری برگزاری آن را پیگیری کنیم.
وی با بیان اینکه مستندات پیوست شده توسط کاربران مناطق در سامانه 137 به وسیله ابزارهای هوشمند بررسی و تطابق داده می‌شود، افزود: اولویت برای بازخورد دادن به شهروندان نظر کارشناسی واحدهای اجرایی مناطق است و در صورتی که این نظر با پیوست مستندات همراه شود اقناع شهروندان نیز با سهولت بیشتری اتفاق می‌افتد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم تعامل میان کاربران مناطق و کارشناسان این مرکز عنوان کرد: هرچه این ارتباط به‌ویژه در موارد زمان‌بر تقویت شود موجب ارتقای رتبه مناطق می‌شود، زیرا شرایط مناطق در موارد اجرایی به‌خوبی قابل درک است و می‌دانیم بعضی درخواست‌ها نیاز به برگزار مناقصه و تأمین اعتبار دارد.
رفیعی تاکید کرد: مدیریت مناطق باید از هم‌اکنون به فکر پاسخ به درخواست‌های مردمی در حوزه عمران شهری باشند، زیرا موکول کردن پیام‌ها به انتهای سال منجر به نارضایتی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پاسخگو در مرکز تماس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پیش از ثبت هر پیام جدید سوابق شماره گیرنده را بررسی می‌کنند و در صورتی که درخواست مطرح شده توسط شهروند پیش‌تر نیز سابقه داشته باشد، با اعلام جوابیه پیشین و اقناع شهروند پیام جدیدی ثبت نمی‌شود، مگر اینکه شرایط و ضوابط نسبت به گذشته متفاوت باشد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: حتی پیام‌های مشابه با شماره‌های متفاوت نیز با یک پیام اصلی بررسی و پیگیری می‌شود، بنابراین همکاران ما در مناطق با علم بر این موضوع که پیام‌های تکراری در کمترین حالت خود در سامانه 137 ثبت می‌شود اقدام به پاسخگویی به تمام پیام‌ها کنند.
رفیعی با بیان اینکه ناظر سامانه که نماینده اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل است و مسئولیت هدایت پیام‌هایی که در یک واحد از منطقه به نتیجه نمی‌رسد را بر عهده دارد، افزود: گاهی پیام‌های سامانه 137 پیشنهادات و انتقاداتی کلی است که ما ملزم به انتقال آن هستیم، زیرا این موارد می‌تواند خوراک برنامه‌ریزی بلندمدت و تعیین میزان بودجه مناطق باشد.
وی با بیان اینکه بعضی این موضوع را مطرح می‌کنند که 137 تنها باید پیام‌های اورژانسی را پیگیری کند، گفت: برای ثبت پیام در سامانه 137 و سامانه «اصفهان من» تقسیم کار اتفاق افتاده و تنها ثبت پیام‌هایی که نیاز به احراز هویت یا پیوست مستندات داشته یا دارای تراکنش مالی و اعتباری است در سامانه «اصفهان من» انجام می‌شود و سایر درخواست‌ها توسط کارشناسان 137 قابلیت ثبت دارد، بنابراین هیچ تقسیم‌بندی پیام اورژانسی و غیر اورژانس رسماً وجود ندارد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه به‌زودی کارتابل اجرایی دو سامانه 137 و «اصفهان من» به یکدیگر متصل می‌شود و سبب تسهیل در بررسی درخواست‌های شهروندی توسط عوامل اجرایی خواهد شد، گفت: پشتیبانی پیام‌های سامانه «اصفهان من» نیز به عهده کارشناسان 137 است و پیام را برای پیگیری به مراجع ذی‌صلاح در مناطق ارجاع می‌دهند.
کد خبر 865281

http://www.sepahannews.ir/Fa/News/963946/کارتابل-اجرایی-سامانه-«137»-و-«اصفهان-من»-به-یکدیگر-متصل-می‌شود
بستن   چاپ