پیام سپاهان
سیستم Glory Kill بازی DOOM: The Dark Ages تغییرات زیادی دارد
سه شنبه 16 ارديبهشت 1404 - 12:21:36
پیام سپاهان - زومجی / کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages درباره تغییرات سیستم Glory Kill نسبت به دو بازی قبلی سری به بیان مطالبی پرداخته است.
شرکت آی‌دی سافتور قصد دارد با انتشار DOOM: The Dark Ages به گذشته‌ی شخصیت Slayer و وقایع منتهی به ریبوت سال 2016 بپردازد. با‌این‌حال گسترش کمپین و داستان تنها پیشرفت‌های این بازی نخواهند بود و ارتقاهای زیادی برای گیم‌پلی نظیر مبارزات زمینی سنگین و کوبنده، دفع حملات با سپر و تغییرات در مکانیسم محبوب Glory Kill در نظر گرفته شده‌اند.
برخلاف بازی‌های قبلی سری DOOM که از سیستم Glory Kill برای نمایش سلاخی هیولاها با انیمیشن‌های خشن استفاده کردند، در بازی آینده آزادی عمل بیشتری حین اجرای فنون Glory Kill ارائه می‌شود. طبق توضیحات هوگو مارتین، کارگردان خلاق بازی سیستم جدید متناسب با تعداد بیشتر دشمنان در میدان‌های نبرد گسترده‌تر طراحی شده است. همچنین اجرای انیمیشن‌های تمام کننده طولانی برای تعداد زیادی از دشمنان ممکن است خسته‌کننده به‌نظر برسند.
بازار
مارتین در ادامه تایید کرد که از فیلم 300 زک اسنایدر به‌عنوان منبع اصلی برای طراحی چند زنجیره Glory Kill استفاده کرده است. همچنین سیستم Glory Kill بازی شامل مجموعه از انیمیشن‌های نبرد تن به تن خواهد بود که می‌تواند بسته سلاح و دشمن موردنظر شما تغییر کند. هدف توسعه‌دهندگان از تغییر سیستم Glory Kill در بازی DOOM: The Dark Ages این است تا بازیکن‌ها را از دیدن انیمیشن‌های تمام‌کننده تکراری نجات دهند و در عین حال به آن‌ها آزادی عمل بیشتری برای سلاخی دشمنان را بدهند.
بازی DOOM: The Dark Ages در تاریخ 15 می 2025 (25 اردیبهشت 1404) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و گیم پس عرضه می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/Fa/News/962775/سیستم-Glory-Kill-بازی-DOOM--The-Dark-Ages-تغییرات-زیادی-دارد
بستن   چاپ