پیام سپاهان

آخرين مطالب

از کسب میزبانی مسابقات جهانی برای نخستین بار در اصفهان تا کنترل رشد قیمت مسکن اجتماعی

از کسب میزبانی مسابقات جهانی برای نخستین بار در اصفهان تا کنترل رشد قیمت مسکن
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - ایمنا از اهمیت حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان با مشارکت مردم و مسئولان، کسب میزبانی مسابقات جهانی برای نخستین بار در اصفهان، انجام بیش از 500 هزار عمل جراحی رایگان برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی، کنترل رشد قیمت مسکن و گوشه‌ای از ‏‬تلاش‌های شهید جمهور در عرصه بین‌الملل در بسته خبر خوش می‌گوید.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبر خوش به سراغ واریزی 13 میلیارد و 760 میلیون ریال برای خانواده زندانیان در راستای حمایت از آن‌ها می‌رویم، در ادامه نیز خبری در خصوص کسب میزبانی مسابقات جهانی زورخانه‌ای برای نخستین بار در نصف جهان مطرح شده است، همچنین انجام بیش از 500 هزار عمل جراحی رایگان برای بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، کنترل رشد قیمت مسکن و ‏‬ گوشه‌ای از ‏‬ تلاش‌های شهید جمهور در عرصه بین‌الملل نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.
اهمیت حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان با مشارکت مردم و مسئولان / ‏‬ واریزی 13 میلیارد و 760 میلیون ریال برای خانواده زندانیان به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، منوچهر رحمانی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز ضمن گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های انجمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با آموزش به همسران و فرزندان زندانیان است که به‌صورت مستمر انجام می‌شود و علاوه بر آن حمایت‌های مادی انجمن نیز شامل حال این آن‌ها می‌شود؛ بی‌توجهی به این قشر از جامعه آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به این خانواده‌ها وارد خواهد کرد و انجمن برابر با اساسنامه موظف است با کمک خیران و سازمان‌ها از این خانواده‌ها حمایت کند تا آسیبی به بنیان خانواده وارد نشود.
وی افزود: انجمن حمایت زندانیان مرکز به‌مناسبت گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان با دعوت از آنها علاوه‌بر ارائه خدمات آموزشی به حساب 1376 خانواده زندانی که به‌تازگی تحت پوشش انجمن قرار گرفته‌اند، به هر خانواده مبلغ 10 میلیون ریال در مجموع 13 میلیارد و 760 میلیون ریال واریز می‌کند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت: کمک به معاش خانواده‌های زندانیان، ارائه آموزش مهارت‌های اساسی و سبک زندگی، آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و ایجاد زمینه اشتغال آن‌ها، کمک‌های درمانی از دیگر وظایف این انجمن است، زمینه حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان با مشارکت مردم و مسئولان فراهم خواهد شد و رفع مشکلات آن‌ها از اهداف انجمن است.

پیام سپاهان

کسب میزبانی مسابقات جهانی زورخانه‌ای برای نخستین بار در نصف جهان / ‏‬ احتمال میزبانی گیتی‌پسند برای جام باشگاه‌های آسیا جواد محمدی، مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در رابطه با میزبانی جهانی اصفهان در مسابقات زورخانه‌ای به خبرنگار ایمنا می‌گوید: با پیشنهادها و پیگیری‌های خوبی که داشتیم، موفق شدیم میزبانی مسابقات جهانی زورخانه‌ای را کسب کنیم که این مسابقات تیر سال جاری برای نخستین‌بار در اصفهان برگزار خواهد شد.
وی می‌افزاید: این رویداد با همکاری و مشارکت فدراسیون و هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای، اداره‌کل ورزش و جوانان، اداره فولاد مبارکه، شهرداری اصفهان و با مدیریت استانداری اصفهان کلید خواهد خورد.
مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بیان می‌کند: در دیداری که با استاندار اصفهان روز اهدای جام قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند داشتیم، صحبت‌هایی مبنی بر گرفتن میزبانی اصفهان برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا فوتسال شد که باشگاه گیتی‌پسند در حال پیگیری این موضوع است.
محمدی تصریح می‌کند: امیدواریم که در سال جاری بتوانیم میزبانی تیم گیتی‌پسند را برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا فوتسال شاهد باشیم همچون سال گذشته که میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیای هندبال را در اصفهان پس از نزدیک 20 سال به میزبانی باشگاه سپاهان داشت.

پیام سپاهان

انجام بیش از 500 هزار عمل جراحی رایگان برای بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی بر اساس جدیدترین گزارش‌های آماری سازمان تأمین اجتماعی، در سال 1402 در بیمارستان‌های ملکی سازمان تأمین اجتماعی 561 هزار عمل جراحی انجام شده است که بیشترین تعداد این اعمال جراحی به تفکیک نوع عمل شامل 44 هزار و 506 مورد عمل سزارین، 38 هزار مورد عمل جراحی آب مروارید، 18 هزار و 671 مورد عمل جراحی کیسه صفرا (کوله‌سیستکتومی)، 18 هزار و 328 مورد عمل جراحی ترمیم فتق اینگوینال و 17 هزار و 239 عمل جراحی سنگ‌شکن درون‌اندامی (TUL) بوده است.
همچنین در سال 1402 تعداد بالغ بر 3400 عمل جراحی قلب در بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است که بیشترین تعداد اعمال جراحی قلب به تفکیک نوع عمل مربوط به جراحی بای‌پس کرونر (CABG) با 2210 مورد عمل جراحی، تعویض دریچه میترال با 197 مورد عمل جراحی و تعویض دریچه آئورت با 180 مورد عمل جراحی بوده است.
بر اساس آمارهای عملکردی بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی، سال گذشته در بین مراکز درمانی ملکی این سازمان، بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران با ثبت 28 هزار و 757 عمل جراحی، دارای بیشترین آمار تعداد اعمال جراحی بوده است و پس از آن بیمارستان‌های شریعتی اصفهان با 28 هزار و 190 عمل، بیمارستان شهید لبافی‌نژاد تهران با 23 هزار و 471 عمل، بیمارستان شهید غرضی اصفهان با 17 هزار و 953 عمل و بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه با 16 هزار و 413 مورد عمل جراحی قرار داشته‌اند، همچنین در مجموع 343 مورد عمل پیوند کلیه نیز در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد در سال 1402 انجام شده است.

پیام سپاهان

کنترل رشد قیمت مسکن / ‏‬ کاهش 107 درصدی تورم نقطه به نقطه میانگین قیمت مسکن به 12 درصد محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای عالی مسکن، اظهار کرد: تورم نقطه به نقطه میانگین قیمت مسکن در تهران که در اردیبهشت 1402، 107 درصد بود در اردیبهشت سال جاری به حدود 12 درصد رسید که نشان‌دهنده کنترل نسبی رشد قیمت مسکن در کشور است.
در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد بانک‌های عامل در قانون جهش تولید مسکن ارائه و اعلام شد: تسهیلات ساخت مسکن در ابتدای سال 1402 از 205 هزار فقره قرارداد به مبلغ 68 هزار میلیارد تومان به حدود 800 هزار فقره قرارداد به مبلغ 275 هزار میلیارد تومان با رشد 304 درصدی تا پایان اردیبهشت سال جاری رسیده است.
تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن از 224 هزار فقره به مبلغ 13 هزار میلیارد تومان در ابتدای سال 1402 به حدود 462 هزار فقره و مبلغ 36 هزار میلیارد تومانی و رشد 175 درصدی تا پایان اردیبهشت سال جاری رسیده است.

پیام سپاهان

گوشه‌ای از ‏‬ تلاش‌های شهید جمهور در عرصه بین‌الملل / ‏‬ مسئولان باید از شخصیت بزرگ شهید رئیسی الگوبرداری کنند حجت‌الاسلام مجتهد زاده، کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: از خصوصیات شهید آیت‌الله رئیسی می‌توان به این اشاره کرد که ایشان همواره به تمام روستاهای دور افتاده سر می‌زدند و حتی در سیل اخیر به روستاهای دور افتاده و سیل زده سیستان و بلوچستان رفتند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنند، ایشان امید را در دل مردم زنده کرد و در مقام خدمت خالصانه بودند و در مسیر جهاد و کمک به ارتقای پیشرفت کشور جان خود را از دست داده‌اند.
وی با بیان اینکه شهید رئیسی قهرمان ملی است، افزود: آیت‌الله رئیسی یک عالم مجاهد، مردمی، با کفایت و پرتلاش بوده و باید مسئولان از این شخصیت بزرگ الگوبرداری کنند و در انتخابات نیز کسی را انتخاب کنیم که در مسیر خط آیت‌الله رئیسی حرکت می‌کند و خدمات این شهید بزرگوار را برای امیدآفرینی به مردم، خط انقلاب و جبهه مقاومت بیان کنیم.
این کارشناس سیاسی از دیگر اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی سفر به پاکستان را بیان کرد و ادامه داد: عضویت ایران در سازمان‌های بین‌المللی، تلاش برای محکومیت اسرائیل در عرصه بین‌الملل، تلاش برای حذف دلار، احیای اقتصاد داخلی، رشد مثبت اقتصادی، بازگشایی بیش از 10 هزار کارخانه، افزایش صادرات نفتی بیش از یک میلیون و 800 هزار بشکه نفت، برگرداندن درآمد نفتی، کم‌خرج‌ترین دولت در دنیا، شکست جریان سکولار این‌ها مجموعه‌ای از کارهای آقای رئیسی در کشور و در دنیا بوده است.
مجتهد زاده عنوان کرد: در شرایط کنونی جنگی رسانه‌ای تکلیفمان ابتدا کنترل هیجانات و خط دشمن است، باید در جامعه امیدآفرینی و آیت‌الله رئیسی را خادم ملت و قهرمان ملی معرفی کنیم و خدمات شایسته آن را برای مردم بیان کرده و این مسیر را ادامه دهیم و جلوی شایعات و ناکارآمدی‌ها و ناتوانی‌ها بایستیم و تلاش کنیم تا مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بتوانند کسی را که در مسیر آیت الله رئیسی قرار دارد انتخاب کنند.

پیام سپاهان

کد خبر 757371

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/852973/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجلاسیه "شهدای غریب در اسارت" استان سمنان برگزار شد

کنگره شهدا باید نسل جدید را با فرهنگ دفاع مقدس پیوند بزند

ستاره سپاهان از پرسپولیس فاصله گرفت

انتشار رمان منتشر نشده احمد دهقان در ایتالیا

با خواندن چند بیت نمی‌توان مظلومیت مردم فلسطین را نشان داد

خواندن شعری در وصف مردم مظلوم فلسطین

مجلس آمریکا لایحه ممنوعیت فروش پهپادهای DJI را تصویب کرد

اپل به‌دنبال کاهش ضخامت دستگاه‌های تولیدی آینده خود است

عبدالکریمی: هر کاندیدایی بگوید با آمدن من مسائل کشور حل می‌شود شارلاتان سیاسی است

دوشنبه های تسهیل گری در ایستگاه سوم

آغاز فعالیت تاکسی اینترنتی هوشمند در کاشان

ایمن سازی محور ارومیه ـ مهاباد

بیش از 3 میلیون هکتار طرح‌های آبخیزداری و سیلاب در اصفهان اجرا شد

کتاب «تجارت در روایات» روانه بازار نشر شد

تصاویر منتسب به گوشی قدرتمند وان‌پلاس Ace 3 Pro فاش شد

اقامه نماز تسلیم وبندگی با حضور کیشوندان و گردشگران

دفاتر خدمات گردشگری، سفیران معرفی کیش در سراسر کشور هستند

امام جمعه بهارستان: انتخابات فرصتی برای آزمون اخلاق مداری است

تغییر دامنه نوسان بورس

دامنه نوسان بورس از 9 تیر به روال سابق برمی‌گردد

خرید تضمینی جو از کشاورزان بوکانی آغاز شد

وقوع باد نسبتا شدید در کاشان/ هشدا زرد صادر شد

کتاب «جامعه شناسی سینما» روانه بازار نشر شد

تریلر جدید بازی !Thank Goodness You’re Here را ببینید

گلکسی رینگ ظاهراً با این قاب شارژ می‌شود

هوش مصنوعی به کمک صاحبان گربه‌ها می‌آید

مشرق: اصلاح طلبان تغییر تاکتیک داده اند

پلیس گمرک در اصفهان راه اندازی می شود

اصفهان، فاتح مسابقات بدمینتون کارگران کشور شد

پیش بینی رشد 30 درصدی کشتار دام در روز عید قربان

امام جمعه موقت اصفهان: انتخاب رئیس‌جمهور مؤمن و انقلابی برای شرایط کنونی کشور ضروری است

قربانی عشق در ره او

هوای اصفهان رکوردار آلودگی در کشور است/شاخص کیفی 20 شهر سالم و پاک ثبت شد

صف آرایی نمازگزاران در امامزاده هلال بن علی (ع) به مناسبت عید قربان + تصاویر

5 روستای فلاورجان محروم از هرگونه امکانات مخابراتی

جشن بدرقه گاو قربانی به قربانگاه درروستای مرق

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

رونمایی ال جی از نسل جدید تلویزیون‌های خود برای گیمرهای پولدار!

تندباد فصلی سبب خیزش غبار و افزایش چشمگیر آلودگی هوای اصفهان شد

پرسپولیس ستاره سپاهان را نخواست

منشا 99 درصد آلودگی گسترده هوای اصفهان گردوغبار است

افزایش چشمگیر آلودگی هوای اصفهان در پی تندباد فصلی

برای آرزوهای محال خویش می‌گریم

جدیدترین گوشی موتورولا با قابلیت‌های کاربردی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

گلوگاه‌های منطقه 5 اصفهان طبق اولویت‌بندی آزادسازی می‌شود

عشقی: دامنه نوسان بورس از 9 تیرماه به 6 درصد تغییر می کند

بازدید از باغ گل ایرانی در تابستان | همنشینی گل ها و کاشی های فیروزه ای در باغ گل ایرانی

جذب 700 میلیاردی سفر ریاست جمهور برای تعاونی‌های کاشان

بزرگترین هدیه ای که یک والد می تواند به فرزندش بدهد

Lords of the Fallen 2 در سال 2026 منتشر خواهد شد