پیام سپاهان

آخرين مطالب

مقایسه سفر با هواپیما و اتوبوس به اصفهان اجتماعی

مقایسه سفر با هواپیما و اتوبوس به اصفهان
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - برای جابه‌جایی میان این دو شهر مسافران‌ می‌توانند از هواپیما، اتوبوس و قطار استفاده کنند و هر یک طرفداران خاصی دارند. رایج‌ترین روش سفر به اصفهان سفر با اتوبوس و سریع و ایمن‌ترین آن سفر با هواپیما است. هر یک از این روش‌ها مزیت‌های خاصی داشته و طرفداران بسیاری دارند، به‌طوری که این مسیر از پرفروش‌ترین پروازها است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
در ادامه به مقایسه سفر با هواپیما و اتوبوس به اصفهان‌ می‌پردازیم و پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پیام سپاهان

معرفی شهر اصفهان اصفهان نمادی از معماری غنی ایران در زمان صفویه است و زیبایی‌های تحسین‌برانگیز آن را نمی‌توان با هیچ شهری مقایسه نمود. معماری عظیم و با شکوه بناهای تاریخی این شهر هر کدام بیان‌‌گر فرهنگ اصیل و سنتی این شهر هستند و بیش‌‌تر آن‌ها شهرتی جهانی دارند. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان‌ می‌توان به سی وسه پل، عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، میدان نقش جهان و ... اشاره نمود که موجب جذب گردشگران متعددی از سراسر ایران و جهان شده است. مسافران‌ می‌توانند با خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و یا قطار به این شهر باستانی سفری خاطره‌انگیز داشته باشند.
سفر با اصفهان با استفاده از کدام وسیله نقلیه؟ برای سفر به اصفهان‌ می‌توانید از تمامی وسایل حمل و نقلی و روش‌های مسافرت استفاده کنید. در ادامه این روش‌ها را بیش‌‌تر ارزیابی‌ می‌کنیم.
سفر به اصفهان با هواپیما با خرید بلیط هواپیما اصفهان ‌مسافران می‌توانند در سریع‌ترین حالت ممکن به این شهر برسند. دو شهر تهران و اصفهان دارای 338 کیلومتر فاصله هوایی هستند و هواپیما این مسافت را طی یک ساعت و ربع‌ می‌پیماید. به همین دلیل سفر هوایی به اصفهان‌ می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که دارای مدت زمان محدودی برای سفر هستند و یا این‌‌که برای رسیدن به مقصد عجله دارند. لازم به ذکر است که در این مسیر امکان خرید بلیط چارتر و لحظه آخری ارزان‌قیمت نیز وجود دارد. البته قیمت بلیط هواپیما سیستمی و چارتر اصفهان همانند سایر مسیرها ثابت و دقیق نیست و گاهی افزایش و برخی مواقع کاهش‌ می‌یابد. تمامی پروازهای اصفهان از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام‌ می‌شود و مسافران‌ می‌توانند به‌راحتی با تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری به این فرودگاه دسترسی داشته باشند.
سفر به اصفهان با قطار علاوه بر تهیه بلیط هواپیما، بلیط قطار نیز برای سفر به اصفهان محبوبیت خاصی دارد. مسافرانی که این روش را برای مسافرت به این مقصد انتخاب‌ می‌کنند باید حدود 410 کیلومتر مسافت را در زمانی حدود 7 الی 9 ساعت با قطار طی کنند. این روش نسبت به هواپیما خیلی ارزان‌تر است و همانند سفرهای جاده‌ای دارای ترافیک و یا وجود موانع طبیعی نیست. از این‌رو مسافران‌ می‌توانند با رزرو یک کوپه متناسب با تعداد همسفران خود سفر ریلی راحتی با قطار به مقصد اصفهان داشته باشند و پس از عبور از ایستگاه‌های جمکران، کاشان، بادرود، سیستان بلوچستان، اصفهان و زرین شهر به راه آهن اصفهان برسند.

پیام سپاهان

سفر به اصفهان با اتوبوس سفر زمینی با اتوبوس رایج‌ترین روش مسافرات در ایران است و طرفداران بسیاری دارد. مهم‌ترین مزیت سفر با این وسیله نقلیه نسبت هواپیما و قطار ارزان و اقتصادی بودن هزینه آن است. البته گاهی اوقات قیمت بلیط اتوبوس vip و بلیط قطار در این مسیر تقریبا برابر است، اما اتوبوس سریع‌تر از قطار به مقصد‌ می‌رسد. اتوبوس‌های فعال در مسیر تهران اصفهان در دو نوع اتوبوس معمولی و اتوبوس vip با بهترین امکانات رفاهی است. از مهم‌ترین امکانات این اتوبوس‌ها‌ می‌توان به صندلی راحت تختشو و نیمه‌تختشو، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مناسب، مانیتور هر صندلی و ... اشاره نمود. لازم به ذکر است که اگر چه بلیط اتوبوس‌های vip نسبت به معمولی تا حدودی گران‌تر است، اما پیشنهاد‌ می‌کنیم با خرید آن سفری مقرون‌به‌صرفه، راحت و به‌یادماندنی را تجربه کنید.
بهترین زمان سفر به اصفهان سفر به اصفهان و بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن در تمامی ایام سال‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد و این شهر پذیرای توریست‌های بسیاری از سراسر ایران و جهان است. اما با توجه به آب وهوای اصفهان فصل بهار و تابستان بهترین زمان سفر به این شهر است. به‌طوری که در فروردین ماه و تعطیلات نوروز میزان مسافرت‌ها به اصفهان به اوج خود‌ می‌رسد و همین مسئله موجب افزایش قیمت بلیط هواپیما‌ می‌شود. افرادی که‌ می‌خواهند سفری اقتصادی به اصفهان داشته باشید و بلیط سفر، هتل و ... را با قیمت کمتری رزرو کنند‌ می‌توانند نیمه دوم سال را برای سفر به این شهر زیبا انتخاب نمایند.

پیام سپاهان

سفر به اصفهان با اسنپ تریپ سفر به اصفهان با هر یک از وسایل نقلیه دارای مزایا و معایب خاصی است. از این رو با مقایسه آن‌ها نمی‌توان گفت کدام گزینه برای سفر بهتر است. بلیط هواپیما تهران اصفهان نسبت به بلیط قطار و اتوبوس قیمت بالاتری دارد و مسافرانی که نمی‌خواهند سفر پر هزینه‌ای داشته باشند‌ می‌توانند یکی از این دو روش کم‌هزینه‌تر را انتخاب کنند. همچنین اگر‌ می‌خواهید از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید سفر با اتوبوس‌ می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد. به طور کلی برای خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و همچنین رزرو هتل در اصفهان با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت‌ می‌توانید به سایت معتبر و نام آشنا اسنپ تریپ که از بهترین سایت‌ها در این حوزه است مراجعه کنید و خریدی راحت و رضایت‌بخش را تجربه نمایید و از پشتیبانی دائمی این مجموعه تا پایان سفر بهره‌مند شوید.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/852931/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افتتاح یک نیروگاه خورشیدی در نایین/ 4 نیروگاه دیگر به این شهرستان اضافه می‌شود

گردوخاک، میهمان استان اصفهان/ سفرهای غیرضروری ممنوع شد

کمک 3 میلیارد ریالی خیران برای توزیع گوشت نذری در تیران

برگزاری نشست خبری ستاد انتخاباتی جلیلی در تسنیم اصفهان

شعرخوانی زیبا با صدای استاد شهریار

Light Phone III رونمایی شد؛ گوشی هوشمندی که کلافه‌‌تان می‌کند!

گردوخاک تا 2 روز آینده مهمان اصفهان است

اجلاسیه "شهدای غریب در اسارت" استان سمنان برگزار شد

کنگره شهدا باید نسل جدید را با فرهنگ دفاع مقدس پیوند بزند

ستاره سپاهان از پرسپولیس فاصله گرفت

انتشار رمان منتشر نشده احمد دهقان در ایتالیا

با خواندن چند بیت نمی‌توان مظلومیت مردم فلسطین را نشان داد

خواندن شعری در وصف مردم مظلوم فلسطین

مجلس آمریکا لایحه ممنوعیت فروش پهپادهای DJI را تصویب کرد

اپل به‌دنبال کاهش ضخامت دستگاه‌های تولیدی آینده خود است

عبدالکریمی: هر کاندیدایی بگوید با آمدن من مسائل کشور حل می‌شود شارلاتان سیاسی است

دوشنبه های تسهیل گری در ایستگاه سوم

آغاز فعالیت تاکسی اینترنتی هوشمند در کاشان

ایمن سازی محور ارومیه ـ مهاباد

بیش از 3 میلیون هکتار طرح‌های آبخیزداری و سیلاب در اصفهان اجرا شد

کتاب «تجارت در روایات» روانه بازار نشر شد

تصاویر منتسب به گوشی قدرتمند وان‌پلاس Ace 3 Pro فاش شد

اقامه نماز تسلیم وبندگی با حضور کیشوندان و گردشگران

دفاتر خدمات گردشگری، سفیران معرفی کیش در سراسر کشور هستند

امام جمعه بهارستان: انتخابات فرصتی برای آزمون اخلاق مداری است

تغییر دامنه نوسان بورس

دامنه نوسان بورس از 9 تیر به روال سابق برمی‌گردد

خرید تضمینی جو از کشاورزان بوکانی آغاز شد

وقوع باد نسبتا شدید در کاشان/ هشدا زرد صادر شد

کتاب «جامعه شناسی سینما» روانه بازار نشر شد

تریلر جدید بازی !Thank Goodness You’re Here را ببینید

گلکسی رینگ ظاهراً با این قاب شارژ می‌شود

هوش مصنوعی به کمک صاحبان گربه‌ها می‌آید

مشرق: اصلاح طلبان تغییر تاکتیک داده اند

پلیس گمرک در اصفهان راه اندازی می شود

اصفهان، فاتح مسابقات بدمینتون کارگران کشور شد

پیش بینی رشد 30 درصدی کشتار دام در روز عید قربان

امام جمعه موقت اصفهان: انتخاب رئیس‌جمهور مؤمن و انقلابی برای شرایط کنونی کشور ضروری است

قربانی عشق در ره او

هوای اصفهان رکوردار آلودگی در کشور است/شاخص کیفی 20 شهر سالم و پاک ثبت شد

صف آرایی نمازگزاران در امامزاده هلال بن علی (ع) به مناسبت عید قربان + تصاویر

5 روستای فلاورجان محروم از هرگونه امکانات مخابراتی

جشن بدرقه گاو قربانی به قربانگاه درروستای مرق

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

رونمایی ال جی از نسل جدید تلویزیون‌های خود برای گیمرهای پولدار!

تندباد فصلی سبب خیزش غبار و افزایش چشمگیر آلودگی هوای اصفهان شد

پرسپولیس ستاره سپاهان را نخواست

منشا 99 درصد آلودگی گسترده هوای اصفهان گردوغبار است

افزایش چشمگیر آلودگی هوای اصفهان در پی تندباد فصلی

برای آرزوهای محال خویش می‌گریم