پیام سپاهان

آخرين مطالب

قائم مقام گروه خودروسازی بهمن:

خودکفایی تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار داریم سیاسی

خودکفایی تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار داریم
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- رییس هیئت مدیره و قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن با اشاره به اینکه ساخت بدنه خودرو ارزش افزوده زیادی دارد،گفت: این شرکت خودکفایی در تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی پور ابراهیم آبادی در نشست خبری که در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بدنه خودرو درصد قابل توجهی از ساخت داخل خودرو را تشکیل می‌دهد و ارزش افزوده خوبی دارد که در حال حاضر نصیب تولیدکنندگان خارج از ایران می‌شود درحالیکه این پروسه کامل بصورت دستی و با اپراتور و کارگر انجام می‌گیرد.‌
وی با بیان اینکه کشورمان در حال حاضر به شدت درگیر و نیازمند ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: بسیار منطقی و الزامی است که در این حوزه متمرکز شویم زیرا برای ساخت یک بدنه خودروی دیگنیتی شرکت بهمن موتور حداقل 40 نفر مستقیم مشغول کار می‌شوند و با نصب و راه‌اندازی سه خط تولید بدنه خودروهای دیگنیتی ، فیدلیتی و ریسپکت برای نزدیک به 200 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.‌
رئیس هیئت مدیره و قائم مقام گروه خودروسازی بهمن با بیان اینکه شمار کارکنان این مجموعه اکنون یک هزار و 800 نفر است، ابراز داشت: طی یک سال و نیم گذشته شمار نیروهای گروه خودروسازی بهمن موتور دو برابر شده است و روند جذب نیرو و اشتغال زایی را ادامه خواهیم داد.
پورابراهیم در ادامه با اشاره به اینکه صنعت فولاد کشور برای استفاده بدنه خارجی خودرو تاکنون به کیفیت صافی سطح نرسیده است، افزود: در این راستا برای ساخت خطوط پرس بدنه سرمایه گذاری کردیم که گامی برای خودکفایی قطعات بدنه خودروست و ارزش افزوده بالایی دارد.
قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که کشورمان منابع غنی آهن، فولادسازی و ورق سازی دارد و مفهومی ندارد که قطعات را از خارج وارد کند و با خودکفایی در تولید قطعات بدنه خودرو هزینه حمل کاهش و ارزش افزوده می‌یابد.
هیچ واردات قطعاتی برای خودروی فیدلیتی و دیگنیتی نداریم
وی در ادامه با اشاره به طرح‌های توسعه گروه بهمن موتور، اظهار داشت: کارخانه بهمن موتور خط بدنه سازی خودروی فیدلیتی با ظرفیت روزانه 200 دستگاه را نصب و راه اندازی کرده و این خط هم اکنون در حال تولید است.
رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن با اشاره به اینکه خط تولید خودروی دیگنیتی نصب شده و در مرحله تولید آزمایشی و تنظیمات نهایی است، گفت: این خط نیز با ظرفیت یکصد دستگاه در روز قابلیت تولید تمام قطعات دو مدل خودروی پرایم و پرستیژ دیگنیتی شرکت بهمن موتور را دارد.
پور ابراهیم با بیان اینکه هیچ واردات قطعاتی برای خودروی فیدلیتی و دیگنیتی نداریم، ابراز داشت: قطعات این دو مدل خودروی اکنون در کارخانه ما تولید می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خط سوم برای بدنه خودروی ریسپکت در مرحله راه اندازی است، ادامه داد: این خط تا پایان آذر ماه به مرحله پیش تولید خواهد رسید و قول می‌دهیم تا پایان بهمن ماه قطعات بدنه هیچ خودرویی در کارخانه بهمن موتور مونتاژ شده نخواهد بود.
تولید بدنه خودروهای شاسی بلند در مجموعه خودروسازی بهمن
پور ابراهیم با اشاره به اینکه دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی مدل شاسی بلند یا SUV است، تصریح کرد: گروه بهمن موتور اولین خودروساز در ایران است که بدنه خودروی شاسی بلند را تولید می‌کند و امید داریم که همچنان این راه ادامه یابد.
رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن افزود: براساس برنامه توسعه‌ای که برای آینده در دستور کار داریم سالن توسعه خط بدنه شماره 2، دو هفته پیش کلنگ زنی شد و اکنون عملیات عمرانی آن در حال اجرا است که ساخت آن امسال با هشت هزار متر زیربنا انجام می‌شود و این مجموعه آماده نصب خودروهای جدید است.
پورابراهیم با اشاره به اینکه خط رنگ خودروی وانت در شرکت بهمن موتور کامل راه اندازی شد، اضافه کرد: با انتقال خط مونتاژ وانت "کارا" از بهمن موتور به بهمن دیزل در حال حاضر 100 درصد این محصول با ظرفیت 80 دستگاه در روز در بهمن دیزل تولید می‌شود و این مهم راه را برای ما باز کرد تا امکان تولید هر نوع وانت یا خودروی تجاری در بهمن دیزل باشد.
ظرفیت خط تولید کامیونت امپاور سال آینده 2 برابر می‌شود
وی کامیونت کِشنده امپاور را یکی از محصولات استراتژیک شرکت بهمن موتور دانست و ابراز داشت: ظرفیت خط تولید فعلی این مدل خودروی ما 10 دستگاه است که با توجه به اقبال خیلی خوبی که از این محصول شده، خط مونتاژ شماره 2 امپاور با ظرفیت 20 دستگاه در یک شیفت و قابلیت تولید 40 دستگاه در روز در حال احداث است و طبق برنامه تا پایان امسال تکمیل و از اردیبهشت ماه ظرفیت تولید کشنده امپاور دو برابر خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن ابراز داشت: تلاش می‌کنیم تمام خودروهای کامیونت بهمن دیزل امکان نصب آپشن‌های کاربری متفاوت را از روز اول تولید در خط تولید داشته باشد و این برای اولین بار در ایران است و انتظار داریم ایمنی و کیفیت بهتری به مشتریان ارائه دهیم.
پورابراهیم با بیان اینکه برنامه خودکفایی تولید بدنه کامیونت‌ها را در دستور کار داریم، گفت: اولین خط بدنه کامیونت فورس با ظرفیت 50 دستگاه در هر شیفت تک کابین و یک و نیم کابین را تولید می‌کند و در کنار آن خط بدنه سازی کِشنده کامیونت اِمپاور BD500 آغاز شده که یک سالن هشت هزار متری در بهمن دیزل در حال ساخت است و اسفندماه خط بدنه نصب خواهد شد و سال آینده کل بدنه را خودکفایی خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو عصر امروز پنجشنبه سوم آذر ماه، در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافت.
شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو از سوم تا ششم آذرماه از ساعت 15 بعد از ظهر تا 21 شب در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان در کمربندی شرق، میزبان علاقه مندان و عموم شهروندان است.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/382444/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هوای 5 شهر اصفهان سالم است

از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری

پیشبینی قهرمان لیگ از زبان اسطوره فوتبال اصفهان

وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!

فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا

عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم

جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم)

برق در دولت آباد وصل شد

پیتزابر اسرائیلی در اصفهان!

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

واژگونی 405 در جاده شهرضا - دهاقان 6 مصدوم داشت

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان

سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده

توضیح امیرعبداللهیان درباره ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان

تصویر واضح تر از مکان مورد حمله صهیونیست ها در اصفهان + جزئیات

پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک

هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم

واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه 12 اصفهان

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل

نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

(ویدئو) اصفهان، امروز چه گذشت؟