پیام سپاهان

آخرين مطالب

اجرای 1100 برنامه توسط ناحیه بسیج امام رضا(ع) اصفهان در هفته دفاع مقدس اجتماعی

اجرای 1100 برنامه توسط ناحیه بسیج امام رضا(ع) اصفهان در هفته دفاع مقدس
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید احمد قریشی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن ایام هفته دفاع مقدس و سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) گفت: دفاع مقدس ما احیای مکتب نبرد حسینی و فاطمی است و رزمندگان ما با تاسی به این الگوها حماسه‌ای جاودان خلق کردند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان ایثار در هفته گذشته، ادامه داد: لازم است امروز این حماسه ماندگار به نسل‌های بعدی منتقل شود و در کنار آن باید مراقب بود این فرهنگ دستخوش تحریف نشود.
قریشی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای گرامی‌داشت و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده است و لازم است با ایجاد تنوع و بروز کردن برنامه‌ها مطابق ذائقه نسل‌های کنونی برای انتقال این فرهنگ زمینه سازی شود.
فرمانده ناحیه امام رضا(ع) تصریح کرد: در همین راستا و به منظور پاسداشت و گرامیداشت این هفته، ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این ناحیه تشکیل و یک هزار و 100 برنامه در سه سطح پایگاه با رویکرد محله محوری، حوزه‌ها با رویکرد منطقه محوری و همچنین در سطح ناحیه با رویکرد برنامه‌های متمرکز شهری، برنامه‌ریزی شد.
وی اظهار کرد: سطح اول برنامه‌ها در سطح محلات و پایگاه‌های مقاومت و همچنین رده‌های قشری و واحدهای مقاومت اقشار برنامه‌هایی شامل یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، شب‌های خاطره، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، نواختن زنگ دفاع در مدارس، اکران فیلم‌ها و مستندهای دفاع مقدس خواهد بود.
قریشی ادامه داد: در سطح دوم برنامه‌هایی از جمله فضاسازی شهری، رونمایی از کتاب، اجرای گروه های سرود و تئاتر میدانی با هماهنگی حوزه‌های مقاومت و مناطق شهرداری اصفهان در نقاط پر تردد و میدان اصلی مناطق شهری برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) افزود: در سطح سوم برنامه شهرستانی با هماهنگی بسیج، سپاه، ارتش و شهرداری در قالب نمایش ترکیبی، عطر افشانی و غبارویی گلستان های شهداء، ارائه خدمات توسط اقشار بسیج جامعه پزشکی، حقوقدان و پویش قهرمان شهیدم اجرا می‌شود.
وی با اشاره به سیره اهل‌بیت (ع) در ترویج ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری پیامبر مکرم اسلام و توصیه به هرچه باشکوه تر برگذار کردن مجالس اهل‌بیت(ع)، اظهار کرد: شرکت و حضور در قافله عزای پیامبر اعظم پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در روز 28 صفر و مراسم از مسیر پل بزرگمهر تا گلستان شهداء از دیگر برنامه‌های این ناحیه در هفته دفاع مقدس است.
قریشی همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تهیه و اهداء لوازم التحریر به خانواده های بی بضاعت، ارایه خدمات عمرانی و پزشکی توسط گروه‌های جهادی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، آزادگان جنگ تحمیلی و خانواده های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های مهم این ناحیه در هفته دفاع مقدس برشمرد.
فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع) گفت: اهداف، شعارها و آرمان‌های انقلاب باعث تزلزل پایه‌ها و مبانی فکری شرق کمونیست و غرب لیبرالیست گردید، لذا دشمنی با انقلاب، اصول و ارزش‌های اسلام از همان روزهای آغازین این نهال نوپا شروع شد و بخشی از این هجمه‌ها به صورت جنگ و جنگ سخت بر این مردم تحمیل شد که با مقاومت، جهاد، وحدت و اخلاص مردم ایران به شکست کشیده شد و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد.
قریشی با اشاره به تغییر روش دشمن از جنگ سخت به جنگ‌های نرم، نیمه سخت، هوشمند، هیبریدی و ترکیبی، تصریح کرد: امروز جنگ دشمن با تفکر اسلام ناب است و به صورت تمام عیار و با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در فضای مجازی و حقیقی در حال انجام است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در این جنگ‌ها نیز با تبعیت محض از ولایت فقیه، رعایت و فصل الخطاب قرار دادن قانون، هوشیاری و وحدت بین بین یکایک آحاد مردم ایران اسلامی، بصیرت افزایی و روشنگری در خصوص اقدامات دشمن و دفاع از مجریان قانون در کشور، پیروز خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: مطمئنا با رعایت این الزامات، دشمن در این صحنه هم شکست خواهد خورد و گام به گام به آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی در تحقق جامعه اسلامی، حکومت اسلامی و تمدن اسلامی و بسترسازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نزدیکتر خواهیم شد.
انتهای پیام/63086/ج/

پیام سپاهان

منبع: فارس
اخبار استان اصفهان
اخبار اصفهان
کلیدواژه: حکومت اسلامی بسیج ناحیه امام رضا اصفهان هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه بسیج امام رضا شهادت امام برنامه ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد 36087575 را به همراه موضوع به شماره 100010022100 پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/376413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

تکریم معلمان در خور شان آنان باشند

برای دلار 20 هزار تومانی و تورم 30 درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار 65 هزار تومانی و تورم 45 درصدی را توجیه می‌کنند

آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد

نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)

عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

تخصیص 550 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان

انسداد 20 محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد

بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه رایگان است

تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه

کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم

کشف یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان

محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد

آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان

سپاهان 1 - 0 ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

25 اردیبهشت آخرین فرصت دریافت شناسه یکتا

مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود

اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم

وظایف فرهنگی23 دستگاه در زمینه حجاب وعفاف

تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در 30 فروردین

راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات موفق وعده صادق سپاه

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

سپاهان 1 - 0 ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم

سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود

برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان

تحویل 450 کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان

ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم

معدوم کردن 6 تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

همایش دوچرخه سواری در شهر خور

حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم

مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی