پیام سپاهان

آخرين مطالب

اصفهان، میزبان بزرگترین قطب گردشگری و فرهنگی کشور اجتماعی

اصفهان، میزبان بزرگترین قطب گردشگری و فرهنگی کشور
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - در بازدید و مذاکره مدیران عامل و هیئت مدیره بانک گردشگری و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران بر مشارکت در راه‌اندازی بزرگترین قطب گردشگری و فرهنگی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان تاکید شد.
یه گزارش خبرنگار ایمنا، بازدید و مذاکره مدیران عامل و هیئت مدیره بانک گردشگری و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در خصوص ایجاد بزرگترین دهکده گردشگری منطقه با محوریت دیپلماسی بین‌المللی توسط شهرداری اصفهان صورت گرفت.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
دعوت از فعالان اقتصادی در بهره‌برداری بهینه از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در این بازدید که محمد بابااسماعیلی، مشاور اقتصادی شهردار اصفهان و چند نفر از کارآفرینان در حوزه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، محسن رنجبر، معاون مالی اقتصادی شهردار اصفهان با اشاره به حجم بالای سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط شهرداری اصفهان برای احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان، اظهار کرد: مدیریت جدید شهری با حساسیت ویژه به دنبال اتخاذ بهترین تصمیم در تکمیل و بهره‌برداری بهینه از مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان با هم‌اندیشی و دعوت از گروه‌ها، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران متخصص با سابقه کاری موفق و فعالان اقتصادی با هدف توسعه همه‌جانبه شهر است.
وی مولدسازی دارایی‌های شهر با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در راستای ایجاد درآمدهای پایدار و دوری از وابستگی به منابع مالی ناپایدار را از برنامه‌های اولویت دار شهرداری اصفهان دانست و تصریح کرد: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان آماده تحویل به بهره‌بردار به‌منظور تجهیز و آغاز فرایند بهره‌برداری است.
معاون شهردار اصفهان ادامه داد: پیش‌بینی شده است تا حد امکان بهره‌برداری از این پروژه به بخش خصوصی واگذار شود، از این رو از تمام افراد حقیقی یا حقوقی سراسر کشور که تخصص و توانایی لازم را در این حوزه دارند، دعوت می‌کنیم ضمن بازدید از مجموعه، جهت بهره‌برداری از پروژه برنامه خود را ارائه دهند و مجموعه را برای برگزاری اجلاس‌ها و سمینارها در سطح ملی و بین‌المللی آماده کنند.
وی با بیان اینکه اصفهان یکی از 10 شهر تاریخی جهان است که همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است، گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر از ارکان مهم توسعه و رونق اقتصادی است و در این خصوص مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متعدد از جمله سالن‌ها، هتل، مراکز اقامتی، توریستی و تجاری و دسترسی‌های آسان به آن می‌تواند نقش مؤثری در دیپلماسی منطقه و رونق گردشگری داشته باشد.
فراهم کردن فرصت‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محمدرضا فهمی، مدیرعامل بانک گردشگری نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در شهر اصفهان و بازدید از پروژه‌های بزرگ محرک توسعه اقتصادی و گردشگری، درباره آشنایی با فعالیت‌های بانک گردشگری، گفت: فعالیت‌های تجاری بانک گردشگری شبیه سایر بانک‌ها است، اما آنچه که این بانک را از سایر بانک‌ها متمایز می‌کند، توجه ویژه آن به صنعت گردشگری کشور است، به نحوی که امروز دیگر بانک گردشگری به عنوان یک بانک برای جذب منابع نیست، بلکه یک بانک اثرگذار در فعالیت‌های اقتصادی کشور است.
وی تصریح کرد: بانک گردشگری جهت فراهم آوردن مزیت و فرصت‌های عمده برای سرمایه‌گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در حوزه پرظرفیت و سودآور گردشگری تلاش می‌کند و بدین منظور بانک گردشگری با تجهیز منابع و توسعه اشتغال در خدمت اقتصاد ملی قرار دارد و با تاکید بر صنعت گردشگری و صرف منابع به صورت تخصصی و تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل می‌کند.
خلق ثروت از طریق سرمایه گذاری در طرح‌های گردشگری مرتضی خامی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ضمن قدردانی از دعوت شهرداری اصفهان، خلق ثروت از طریق سرمایه‌گذاری، ساخت و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف گردشگری برای اعتلا و پیشبرد نام و نشان فرهنگی ایران را از اهداف" سمگا" (گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی) دانست و گفت: در تلاش هستیم دامنه حضور مؤثر خود را بیش از پیش در کشور گسترش دهیم و با ورود به عرصه‌های جریان گردشگری بین‌المللی به معرفی آثار و جاذبه‌های اماکن متنوع فرهنگی و تاریخی کشورمان پرداخته و در مسیر توسعه گردشگری پایدار گام برداریم.
وی تصریح کرد: شناسایی، بررسی و انتخاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد ساختار مشارکت، سرمایه‌گذاری، جلب مشارکت‌های سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی در فرصت‌های سرمایه‌گذاری شاخص گردشگری از جمله خدمات هلدینگ سمگا است.
وی گفت: مرمت و بازسازی بناهای تاریخی، برندینگ و بهره‌برداری و مدیریت این مجموعه‌ها، خدمات در پروژه‌هایی همچون هتل‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی، مجتمع‌های توریستی و فعالیت‌های خدماتی در این حوزه (شامل استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری) از دیگر فعالیت‌ها و خدمات سمگا در جهت توسعه فعالیت‌های گردشگری است.
به گزارش ایمنا، در پایان بازدیدکنندگان اظهار امیدواری کردند تا نقاط اشتراکی برای همکاری همه‌جانبه جهت هم‌افزایی بیشتر و سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان ایجاد شود؛ بر این اساس مقرر شد بانک گردشگری و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با هدف تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان طرح‌ها و پیشنهادات خود را با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان تهیه کند.
کد خبر 607825

پیام سپاهان

منبع: ایمنا
اخبار استان اصفهان
اخبار اصفهان
کلیدواژه: شهر محسن رنجبر کلانشهر مدیریت شهری شهرداری اصفهان سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی جذب سرمایه گذار شهرداری برنامه ریزی شهری سرمایه گذاری خارجی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان سرمایه گذاری بهره برداری بهره برداری بانک گردشگری فعالیت ها بخش خصوصی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد 36084956 را به همراه موضوع به شماره 100010022100 پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/376370/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

بهره برداری از 5 طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان

9.5 میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند

دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان قابل قبول است

کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود

آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان

بهره برداری از 5 طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت

بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان

لحظه سرریز شدن سد در مهاباد + ویدئو

دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 28 فروردین 1403+ جدول

صرف 18 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در منظریه

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه 28 فروردین 1403

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد

دشت لاله های واژگون - دهاقان اصفهان

40 هزار هکتار اراضی حوضه زاینده‌رود زیر کشت غلات است

آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان

برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم

839 باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد

همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است

قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه 28 فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت

ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی

بهره‌برداری از خط 5 بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست 1403

هوای 5 شهر اصفهان قابل قبول است

زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟

دستمزد 1403 ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه

روز سبز بورس تهران

چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بندناف دلار بسته شده؟

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 28 فروردین 1403 + جدول

استفاده بیش از 45 هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز 1403

عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد

اسماعیل هنیه باز هم عزادار شد

ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور

پایان تقابل هواداران و طلایی پوشان؛ اصفهان پشت سپاهان

حمایت مردم اصفهان از عملیات تاریخی «وعده صادق»

آزادی 4 زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

اختصاص 1 درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است