پیام سپاهان

آخرين مطالب

بازی از نظر فنی خوب بود، اما از نظر داوری نه ورزشی

بازی از نظر فنی خوب بود، اما از نظر داوری نه
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان- رحمان محمدی‌راد در خصوص بازی پرحاشیه تیم‌اش در مقابل شهرداری گنبد که با برتری 3 بر2 سپاهان همراه بود، اظهار کرد: بازی از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم در زمین به خوبی جنگیدند، از عملکرد بازیکنان‌ام راضی هستم و حتی در دو ستی هم که بازی را واگذار کردیم، تمام تلاش خود را انجام دادیم. گنبد نسبت به دور رفت هماهنگ‌‍تر شده بود و بازی باکیفیت‌تری دا نشان دادند و شایسته برد در دو ستی که نتیجه گرفتند را داشتند، در ست پنجم هم با وجود اینکه از تیم ما جلو بودند تجربه بازیکنان خوب تیم نتیجه را به سود ما تمام کرد.

وی افزود: اما از ست اول مشکلی که وجود داشت، مشکل داوری و تصمیمات ایشان بود، داور خیلی از تصمیمات خط نگهداران را قبول نمی‌کرد و تصمیم خود را اجرایی می‌کرد و موجب شد از همان ابتدا بازی، فشار زیادی تحمل کند و بعد ذهن کل بازیکنان، مربیان و حتی تماشاگران را درگیر تصمیمات خود کند و یاعث شد تمرکز خوبی نداشته باشیم، در بازبینی فیلم بازی دیدیم برخی از اشتباهاتی که صورت گرفت باعث بر هم زدن تعادل و نظم بازی شد، به‌طور قطع یکی از دلایلی که بازی را کمی به حواشی کشید همین مسئله داوری بود.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در ارتباط با اخطاری که از داور دریافت کرد، خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری می‌توانیم تا چند مورد بپذیریم؛ ست اول ما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم، اما زمانی که از همان ابتدای بازی می‌بینیم تصمیمات داوری موجب شد بازی از دست ما در بیاید، نه تنها من، بلکه همه بازیکنان داخل زمین به خود اجازه دادند که به داور اعتراض کنند، این گونه بگویم که در مقطعی همه به هم اعتراض می‌کردند، یعنی به داور، به ناظر و حتی تماشاگران هم اعتراض می‌کردند.

وی تأکیدکرد: من دوست دارم خودم کنترل کنم؛ اما من هم انسان هستم و احساسات و ظرفیتی دارم و برخی مواقع این اشتباهات آن قدر زیاد می‌شود که نمی‌توان ساکت ماند. آرزو می‌کنم، زودتر شرایط اینکه داوران تنهایی قضاوت کنند از بین برود و ویدئو چک در تمامی سالن‌های مسابقه نصب شود و سال آینده نصب این سیستم الزام صد در صدی برای تمام تیم‌های حاضر در لیگ شود.

محمدی‌راد در خصوص اخراج علیرضا مباشری و محرومیت مجتبی میرزاجانپور گفت: لحظات خاصی را ما در زمین تجربه می‌کنیم، آستانه تحمل ما هم حدی دارد، بازیکن و مربی در مسابقه شرایطی دارد و ممکن است از کوره در برود، در این بازی داور هم ما را جریمه کرد که پذیرفتیم، اما واقعاً موافق رای کمیته انضباطی در مورد میرزاجانپور نیستیم و اعتراض خود را اعلام کردیم و نامه‌ای به فدراسیون ارسال کرده و مدیرعامل باشگاه نیز پیگیر این مسئله بودند.

وی افزود: واقعاً شدت رای صادر شده که تنها براساس گزارش ناظر بوده را نمی‌فهمیم، گفته شده میرزاجانپور از کلمات ناشایست استفاده کرده، این رأی بسیار زیاد است، در طول فصل، اتفاقات زیادی را شاهد بودیم که فیلم و اسناد آن موجود  است و کمیته انضبای تنها یک جلسه محرومیت برای آن اتفاقات در نظر می‌گیرد، اتفاقاتی که شاهد شدت و الفاظی که به‌کار رفته شد، بودیم، اما در مورد مجتبی میرزاجانپور در این جریان فیلمی و سندی وجود ندارد و تنها کمیته انضباطی به گزارش ناظر بازی بسنده کرده است. گزارشی که اعتقاد دارم بسیار جای کامل‌تر شدن دارد، به‌واسطه اینکه خیلی موارد در آن ذکر نشده است؛ به‌عنوان مثال رفتار و مهمان نوازی که از ما در طول مسابقه انجام شد، گزارش نشده است، این گونه بگویم گویا دلشان برایمان تنگ شده بود و بنده را در طول مسابقه بسیار مورد لطف قرار دادند. از مجتبی میرزاجانپور در طول پنج ست مهمان‌نوازی کردند و در نهایت هیچ گزارش در این مورد نشده است.

سرمربی والیبال سپاهان اضافه کرد: مورد دوم مشکلات و عملکرد داوری بود که در مورد آن صحبت کردم، آیا ناظر بازی در این خصوص هم گزارشی ارائه داده است؟ بنده اطلاعی ندارم، ما گزارش اعتراضی خود را نسبت به داوری به فدراسیون ارائه داده‌ایم.

وی اضافه کرد: مورد دیگری که برای اولین مرتبه است آن را می‌گویم، اینکه شخصاً دوست ندارم سالن را خالی از تماشاگر ببینم، چندین مرتبه به تماشاگران حاضر در سالن گنبد تذکر داده شد که ماسک خود را بزنند و فاصله خود را با یکدیگر رعایت کنند، اما   در انتهای مسابقه شاهد چیز دیگری بودیم و واقعاً امیدوارم مسئولانی که در سالن بودند و نظارت می‌کردند، وضعیت را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: دوسال است درگیر بحث شیوع ویروس کرونا هستیم و اکنون اجازه ورود تماشاگران صادر شده است، سالن مسابقه فضای خوبی برای رعایت فاصله و لذت بردن از بازی داشت ولی آنها اصرار به کنار هم بودن و تشویق بدون ماسک تیم خود داشتند، انتهای بازی صحنه‌هایی که دیدیم باعث نگرانی شدیدمان شد.

محمدی‌راد در خصوص حضور تماشاگران گفت: فدراسیون مسئول نیست و مسئولیت آن را بر عهده ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونای استان‌ها گذاشته است، در گلستان تصمیم گرفته شد که 400 تماشاگر در سالن حضور داشته باشد و در اصفهان این اجازه صادر نشده  که در سالن شش هزار نفره‌ای که تماشاگران می‌توانند با فاصله و راحت تماشاگر باشند. ستاد کرونا در اصفهان حضور تماشاگر را به صلاح ندانستند و من هم جسارت نمی‌کنم که در این خصوص صحبتی کنم، به این دلیل که سلامت همه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما به این تصمیم آنها احترام می‌گذاریم. سالن گنبد گنجایش خوبی داشت و می‌توانستند با فاصله مناسب تماشاگران خود را در سالن داشته باشند، اما این گونه نشد و امیدوارم در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص بازی تیم‌اش در مقابل شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: امسال اتفاقی که در لیگ رخ داده است، بر خلاف نظر برخی از کارشناسان، اعتقاد دارم عملکرد تیم‌ها خیلی بالا است. از دوازده بازی خود در دور رفت که پیروز میدان بودیم، می‌توانم تنها به یک بازی اشاره کنم که عملکرد تیم مقابل در سطح پایینی بود و در سایر بازی‌ها واقعاً تیم‌ها سطح فنی خوبی داشتند، بازی‌های این هفته  و نتایجی که رقم می‌خورد گواه این مسئله است، نتایج 3 بر 2، برد و باخت‌ها و نتایج غیر منتظره دلیل بر این حرف است و این برمی‌گردد به بازی خوب تیم‌ها، در سالن خود شرایطی فراهم می‌کنند تا از مزایایی که دارند برای  پیروزی و شکست رقبای خود استفاده کنند.

محمدی‌راد گفت: در بازی با ورامین باید کامل و با تمام توان خود بازی کنیم تا بتوانیم با توجه به میزبانی به موفقیت برسیم، به دنبال آن هستیم که استاندارد و عملکردی که از خودمان توقع داریم را در زمین شاهد باشیم و جنگندگی و انگیزه بالا بازیکنان برای ما بسیار اهمیت دارد تا یک بازی خوب و با کیفیت را نشان دهیم.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/347916/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد

7 اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

قرارداد کار کارگران یک ماهه شد!

عمارت انگورستان ملک

رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

7 اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

7 اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

انهدام باند 3 نفره سارقان با اعتراف به 19 فقره سرقت

شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم

لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد

گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

ثبت 15 دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان

نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد

چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای 11 شهرستان اصفهان تا آخر شب

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری