پیام سپاهان

آخرين مطالب

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: شاخص رشد یا عقب ماندگی هر مجموعه به جایگاه پژوهش در آن مربوط است وزارت رفاه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: شاخص رشد یا عقب ماندگی هر مجموعه به جایگاه پژوهش در آن مربوط است
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تحقیق و پژوهش را رکن اساسی و مایه بقای سازمان ها دانست و گفت: شاخص رشد یا عقب ماندگی هر مجموعه به جایگاه پژوهش در آن مربوط است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین، در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان که با حضور آیت الله حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، "قاسم صنگوری" سواری معاونت مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان، شرکای اجتماعی اداره کل ( تشکلات کارگری، کارفرمایی، کانون ها و انجمن های صنفی و تعاونگران) و پژوهشگران برتر برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به همه پژوهشگران و جهادگران علم و دانش، این هفته را فرصت مغتنمی به منظور ارج نهادن به تلاش‌های پژوهشگران و فناوران ایران اسلامی دانست.
وی افزود: پژوهش و تحقیق رکن اساسی و مایه بقای سازمان ها بوده و فناوری اطلاعات با ارزش‌ترین دارایی هر سازمان است و شاخص رشد و یا عقب ماندگی هر مجموعه‌ای، در مرحله اول به چگونگی و جایگاه پژوهش در آن بر می گردد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: از این رو برای تحول و پیشرفت سازمان ها باید به نظام پژوهشی آن عنایت ویژه شود.
وی ادامه داد: امسال در هفته پژوهش و فناوری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با مشارکت و همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و همچنین ادارات کل مجموعه وزارت متبوع در غالب شورای هماهنگی برنامه و رویدادهای گسترده و متنوعی را در دست اقدام داشته است. موسسه کار و تامین اجتماعی، موسسه علمی و پژوهشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که بیش از نیم قرن فعالیت های آموزشی، پژوهشی و انتشاراتی خود را به جامعه کار و تولید ارائه می‌دهد و تاکنون بیش از 600 عنوان کتاب تخصصی را به چاپ رسانده است.
غمگین هدف اصلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را ایجاد اینچنین موسسه آموزشی و بالابردن سطح دانش و تخصص کارفرمایان، کارگران، کارآفرینان و همچنین شرکای اجتماعی و کارکنان وزارت متبوع عنوان کرد.
وی بیان کرد: ما به دنبال خلق ایده‌های جدید و تبدیل پیشنهادهای خام به سیاست‌ها و برنامه های دقیق و قابل اجرا بوده و به دنبال ساختارهایی هستیم که فکر را غنی و بارور سازد به همین دلیل احیاء و پویا نمودن اتاق فکر را در دستور کار شورای هماهنگی مدیران وزارتی استان قرار دادیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: علاوه بر مجموع اقدامات گسترده در حوزه پژوهش و فناوری در تمامی بخش ها در طول دو سال اخیر که منتج به کسب موفقیت های ویژه شد، می‌توان به تشکیل اتاق فکر بخش تعاون استان با عضویت تعدادی از نخبگان بخش تعاون و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های استان با دبیری این اداره کل اشاره کرد که موفق شد در سال 99 رتبه اول را در بین 31 اتاق فکر بخش تعاون در کشور را کسب کند که نشان تفکر پژوهشی ما دارد.
وی همچنین در تشریح مهم‌ترین برنامه های اجرا شده این اداره کل به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری افزود: برگزاری نشست هم اندیشی و توان افزایی برنامه‌های قابل اجرا هفته پژوهش و فناوری با حضور نمایندگان دانشگاه شهید چمران اهواز، مرکز رشد و فناوری، پارک علم و فناوری و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط، تشکیل شورای هماهنگی با دستور جلسه پژوهش، در راستای برنامه ریزی برنامه های هفته پژوهش و فناوری و برگزاری رویداد تجلیل از پژوهشگران برتر دستگاه های مجموعه حوزه وزارتی خوزستان، برگزاری 9 وبینار آموزشی تخصصی، انعقاد 4 تفاهم همکاری با دانشگاه‌های آزاد اسلامی اهواز، شوشتر ، ایذه و همچنین دانشگاه پیام نور شهرستان اندیمشک به منظور استفاده بهینه و توان افزایی در منابع آموزشی و پژوهشی و ایجاد اشتغال پایدار ویژه دانش آموختگان دانشگاهی و قشر جویای کار و جوان از طریق اشتغال خودکفا، رونمایی از نمایشگاه دائمی پژوهش‌های کاربردی و پایان نامه‌های دانشجویی و برگزاری 3 تور ترویجی مجازی و معرفی نمونه‌های برتر تعاونی از جمله برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری توسط این اداره‌کل است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسال پکیج‌های روایت موفقیت تعاونی برتر استان به دانشگاه های سراسر کشور، پخش مستند روایت موفقیت تعاونی‌های نمونه استان در انتهای وبینارهای آموزشی، معرفی انتشارات و محصولات آموزشی، تخصصی و کاربردی جامعه کار و تولید به منظور ترویج و نشر دانش اجتماعی کار و ارتقاء فرهنگ کار و کارآفرینی، بازدید از شرکت کارآفرین و فناور و پژوهشگر برگزیده کشوری در بخش صنعت در وزارت نیرو و شناسایی، انتخاب و معرفی پژوهشگران برتر را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
غمگین ادامه داد: پژوهشگر با فداکاری، سرمایه‌ی عمر خود را صرف افزایش دانایی بشریت کرده است. از این رو وظیفه ما به عنوان مدیران دستگاه‌های اجرایی، تجلیل و حمایت از پژوهشگران زیر مجموعه با هدف ایجاد انگیزه و نوآوری و خلاقیت در همکاران زیرمجموعه است.
وی در پایان گفت: امید است که اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با مشارکت و همدلی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی بتواند با بهره گیری از دانش و فناوری های نوین، مطالعات کاربردی و اشاعه و کاربست دانش اجتماعی کار، زمینه های ارتقای کیفی و بهره‌وری نیروی کار را فراهم آورد.
27 آذر 1400 09:55
کد خبر : 251,263
کلیدواژه ها: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر، دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، خوزستان، غمگین
نظرات بینندگان

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/344359/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شنیده‌شدن صدای انفجار در قهجاورستان اصفهان

ادعای حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران + جزئیات

خبر فوری: اخبار شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان / حمله اسرائیل صحت دارد؟

رادار ارتش در اصفهان هدف قرار گرفت؟ | اولین تصاویر از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار + جزئیات جدید

صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

فوری| انفجار در مناطق مرکزی ایران | ادعای حمله سرائیل به ایران، عراق و سوریه

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

جزئیات شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

آخرین وضعیت اصفهان بعد از شنیده شدن انفجارهای شبانه را ببینید

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

تعلیق پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز

امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

وضعیت آرام در حوالی پایگاه هشتم شکاری اصفهان

شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان

فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

اعلام آخرین وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان

جزییات فعال شدن پدافند هوایی در اصفهان | زیرپرنده‌ها کی وارد آسمان اصفهان شدند؟

خبرنگار حاضر در اصفهان: شهر در امنیت و آرامش کامل است

شنیده شدن چند صدای انفجار توسط شهروندان در اصفهان

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان/نشانی از انفجار و تخریب نیست

تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان

زیرنویس شبکه خبر: صدای انفجار شدید در اصفهان شنیده شد

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو

شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

صدای انفجار در اصفهان / نشانی از انفجار و تخریب نیست

حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور

فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان | ببینید

شنیده شدن چند صدای انفجار در آسمان اصفهان

وضعیت کنونی شهر اصفهان

علت صدای انفجار در اصفهان اعلام شد

تصاویری از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار

تأسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است

هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

آرامش شهر اصفهان در شبکه‌های اسرائیلی

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان

فوری | شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

شنیده‌شدن صدای انفجار در این شهر اصفهان

بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب 1000 ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد