پیام سپاهان

آخرين مطالب

تاریخ احتمالی عرضه گلکسی S21 FE علمی

تاریخ احتمالی عرضه گلکسی S21 FE
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - ترنجی / گوشی هوشمند گلکسی S21 FE از جمله مورد انتظارترین گوشی‌هایی است که کاربران زیادی منتظر معرفی و عرضه آن هستند. مدتی است که اخبار ضد و نقیضی درباره این گوشی هوشمند به گوش می‌رسد. اما در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، گویا ممکن است عرضه Galaxy S21 FE ممکن است در سال جاری صورت گیرد.
عرضه Galaxy S21 FE؛ باید و نبایدهایی که سامسونگ مجبور به رعایت آن است…!
همانطور که حتما مطلع هستید، پایان سال در راه است. این خبر به آن معنی است که تا آغاز سال بعد، دیگر خبری از محصولات مهم گوشی‌های هوشمند نیست. البته باید گفت که سال 2021 یک سال عادی برای کل صنعت فناوری نبوده است. به همین دلیل است که شاید شنیدن خبر یک رویداد بسیار مهم که ممکن است هنوز در جریان باشد، چندان شوکه کننده نباشد. در مورد عرضه گلکسی S21 FE 5G که هنوز هم بسیار مورد انتظار است باید گفت که در ابتدا قرار بود قبل از اینکه تا سپتامبر، سپس اکتبر و در نهایت تا ژانویه 2022 به تعویق بیفتد، در ماه آگوست، معرفی شود.

پیام سپاهان


زمان بندی احتمالی دیگری برای عرضه این دستگاه مشخص شده است
زمانی که به نظر می‌رسید همه شایعات فرض بر حقیقت گرفته شده است، اکثر اطلاعاتی که مورد اعتماد افشاگران و عوامل مختلف بود، در نهایت بر سر یک بازه زمانی برای معرفی این دستگاه هم نظر بودند. استیو همرستوفر (Steve Hemmerstoffer) با نام کاربری OnLeaks در توییتر ادعا می‌کند که از فرد دیگری این اطلاعات را شنیده است. بدیهی است که با توجه به قابلیت اطمینان معمول به منابع داخلی استیو اچ (Steve H)، ممکن است کسی دیگر دقیقا بداند که درباره چه چیزی صحبت می‌کند. اما این بار، خود افشاکننده نمی‌تواند صد درصد صحت اطلاعات منتشر شده را در شبکه‌های اجتماعی تضمین کند.
به زبان ساده، ممکن است سامسونگ قبل از این که این گوشی ارزان قیمت را در ژانویه 2022 به فروش برساند، گلکسی اس 21 FE مجهز به فناوری 5G را در مقطعی از این ماه رونمایی کند و یا حتی نکند. راس یانگ در ماه اکتبر پیش بینی کرد که شروع تولید این دستگاه قطعا نزدیک است.
باید دید که آیا رویداد Unpacked در ماه دسامبر برگزار خواهد شد یا خیر و آیا فروش زود هنگام این گوشی هوشمند در سال 2022 ممکن است شروع شود؟ حدس ما این است که برای معرفی این دستگاه شاید هنوز خیلی زود است. اما معرفی و عرضه S21 FE قبل از معرفی و عرضه خانواده S22، می‌تواند به سامسونگ زمان کوتاهی فرصت دهد. حداقل این گوشی می‌تواند چند میلیون نسخه را به فروش برساند.
همه مشخصات، رنگ‌ها و قیمت‌هایی که باید به آن‌ها توجه کنید
گلکسی اس 21 FE قبل از این که بتواند با بهترین گوشی ارزان قیمت 5G از برندهای دیگر رقابت کند، رقیب گوشی 6.1 اینچی آینده سامسونگ یعنی S22 است که انتظار می‌رود قیمت اولیه آن حدود 850 دلار باشد. گلکسی اس 21 FE حتی می‌تواند نسخه پایه و معمولی S21 را با صفحه نمایش 6.2 اینچی و قیمت 800 دلار، از میدان رقابت به در کند.

پیام سپاهان


اما متأسفانه، پرچمدار Fan Edition سری گلکسی اس امسال ممکن است به اندازه کافی مقرون به صرفه نباشد تا بتواند توجه بسیاری از کاربران را حداقل در ایالات متحده به خود جلب کند. رولاند کوانت (Roland Quandt) انتظار دارد که این دستگاه صفحه نمایشی 6.5 اینچ داشته باشد. همچنین با 128 گیگابایت حافظه داخلی و به قیمت 699 دلار قیمت عرضه شود. نسخه پایه و اصلی این دستگاه دارای 6 گیگ رم است.
حافظه داخلی این دستگاه در مقایسه با مدل پایه گلکسی S21، کمی کمتر از حد انتظار است. این بدان معناست که سامسونگ باید برای طرفداران وفادار خود، تبلیغات بسیار شگفت انگیزی را ارائه دهد تا آن‌ها به S21 FE 5G توجه کنند. .
این دستگاه با صفحه‌نمایش تخت (حداقل طبق استانداردهای معمولی S21) و با همان پردازنده اسنپدراگون 888 موجود در سایر اعضای خانواده S21، عرضه می‌شود. گفته می‌شود که این دستگاه در ایالت متحده در دسته‌ای از رنگ‌های مختلف از جمله سیاه، سفید، سبز روشن و بنفش روشن عرضه می‌شود.

پیام سپاهان


بسته به میزان افزایش تولید و میزان تقاضای جهانی این گوشی پس از تاخیرهای متعدد، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تعداد از این رنگ‌های مختلف به ایالات متحده خواهند رسید. اما در حال حاضر، مطمئناً خوب است که همه آن‌ها را یک بار دیگر در تصاویری با کیفیت بالا بررسی کنید. تمام مشخصات و ویژگی‌های دیگر نیز تا حد زیادی مشخص شده‌اند. از رزولوشن Full HD نمایشگر Super AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتزی گرفته تا باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه و ترکیب دوربین بسیار معمول آن که شامل سه لنز 12 + 12 + 8 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است.
اساساً همه چیز به سمت عرضه یک محصول تکراری و فورا فراموش‌نشدنی، با کمی تاخیر پیش می‌رود. اما طبق گزارش phonearena، سامسونگ همچنان قصد داشته تا ماه گذشته بیش از 9 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند تولید کند. بنابراین شاید این چیزی است که از دست می‌دهیم. پس تا پایان سال مشخص خواهد شد که آیا این دستگاه تولید و عرضه خواهد شد یا خیر.
نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز منتظر معرفی و عرضه Galaxy S21 FE هستید؟ به نظر شما چه چیزی این دستگاه را به یک انتخاب عالی تبدیل خواهد کرد؟

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/342631/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اتفاقی که در اصفهان افتاد پرواز 2 یا 3 کوادکوپتر اسباب‌بازی بود

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، شبیه اسباب‌بازی بود

اصفهان در وضعیت قابل قبول

اکبرپور با گل به اصفهان می‌رود

غرق شدگی مردی جوان در اصفهان

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر شبیه اسباب‌بازی بچه‌ها بود

صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (اول اردیبهشت 1403)

ترقه بازی!

بخشی از کتاب/ وقتی طوفان تمام شد...

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

«هدفی» که ایران با حمله به اسرائیل زد!

مصوبه مزد 1403 مطابق ماده 41 قانون کار نیست

هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت سالم است

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

ماجرای ریز‌پرنده‌ها

اجرای برنامه‌های هفته اصفهان با رویکرد محله‌محوری/ برای «من در اصفهان 1410» انشا بنویسید

ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟ | ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم اما ... | اظهارات امیرعبداللهیان درباره سلاح‌های مورد استفاده اسرائیل در اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه یکم اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

بازگشت دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی، از امروز

پیروزی نوجوانان طلایی‌پوشان مقابل رهروان تبریز

دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت

برداشت خارج از عرف گیاهان خوراکی ممنوع است

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 1 اردیبهشت 1403+ جدول

سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر اسباب‌بازی بچه‌ها بود/ اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، واکنشی به مراتب شدیدتر و قاطع‌تر دریافت می‌کند

دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی بازگشت

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

سرمقاله جمهوری اسلامی/ کاربردی‌ترین زمان دیپلماسی

روند نزولی بازار ارز ادامه دارد

رفتارهای دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد با ادعاهایش کاملا متناقض است

کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است

اصفهان می‌تواند قطب فعالیت دانش‌بنیان‌ها در کشور باشد

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 1 اردیبهشت 1403 + جدول

برخوردهای بی‌قاعده

اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!

علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان مشخص شد

یک حادثه ترافیکی و یک غرق شدگی با یک فوتی و شش مصدوم

جوان 20 ساله در اصفهان در استخر کشاورزی غرق شد

پیشرفت 62 درصدی کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل

هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت سالم

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز شنبه اول اردیبهشت 1403

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه اول اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

سرمقاله ایران/ حفاظت از خاکریز حجاب بدون بازی در زمین دشمن

سرمقاله دنیای اقتصاد/ نگاهی دیگر به وزارت امور اقتصادی و دارایی

سرمقاله جمهوری اسلامی/ « » عنوان سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

سرمقاله اطلاعات/ ایران اوج بازدارندگی و قدرت بلامنازع

سرمقاله جام جم/ آبروی از دست رفته