پیام سپاهان

آخرين مطالب

گلکسی S22 اولترا ظاهری شبیه به ال‌جی Velvet خواهد داشت علمی

گلکسی S22 اولترا ظاهری شبیه به ال‌جی Velvet خواهد داشت
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - دیجیاتو / اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد گلکسی S22 اولترا را با طراحی شبیه به ال‌جی Velvet راهی بازار کند. البته این شباهت فقط در بخش دوربین‌های پنل پشتی وجود دارد.
خبر جدید: یکی از افشاگران حوزه‌ی فناوری با نام استیو اچ مک‌فلای معتقد است تصویری که Ice Universe در توییتر به اشتراک گذاشت به احتمال بسیار فراوان همان طرحی خواهد بود که سامسونگ برای طراحی گلکسی S22 اولترا از آن استفاده می‌کند. در رابطه با محل تعبیه‌ی فلش هم گفته می‌شود سامسونگ می‌خواهد حفره‌ی سمت راست-بالا را برای تعبیه‌ی سنسور لیزری فوکوس خودکار و فلش LED در نظر بگیرد تا مجبور نشود نظمی که این ماژول جدید دارد را برهم بزند. اقدامی که آنر در طراحی گوشی آنر 50 انجام داد.
خبر اصلی از قرار زیر است …
سامسونگ قصد دارد گلکسی S22 اولترا را اوایل سال 2022 راهی بازار کند. از بابت این موضوع مطمئن هستیم اما تنها چیزی که هنوز رسما تایید نشده، طراحی پنل پشتی این گوشی است که تصاویر مختلفی از آن تاکنون به انتشار رسید. در واقع بسیاری از خبرگزاری‌ها روی دو تصویر اتفاق نظر دارند که بین این دو هم تفاوتی بسیار جزئی به چشم می‌خورد. اولین تصویر، ماژول پشتی P شکل را نشان می‌دهد که دوربین‌ها درون آن قرار گرفته‌اند. دومین تصویر هم دو خط عمودی را به صورت جدا از هم نشان می‌دهد.
اینکه در نهایت کدام یک از این دو طراحی برای گلکسی S22 اولترا در نظر گرفته می‌شود مشخص نیست ولی طبق آخرین اطلاعاتی که در این زمینه منتشر شده است، گفته می‌شود این محصول طراحی شبیه به ال‌جی Velvet خواهد داشت. محصولی که قرار بود یکی از خاص‌ترین گوشی‌های ال‌جی در بازار باشد که متاسفانه با خروج رسمی ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند، چنین اتفاقی رخ نداد.

پیام سپاهان

اما اگرچه این شرکت پرآوازه‌ی کره‌ای از بازار گوشی خارج شد اما هنوز هم به خاطر نوآوری‌ها و قابلیت‌های خوبی که معرفی کرد از یادها نرفته است. اگر به خاطر داشته باشید دوربین فوق عریض یکی از نوآوری‌های این شرکت بود. از نمایشگرهای لمسی و پردازنده‌های چند هسته‌ای هم می‌توان به عنوان سایر مواردی یاد کرد که در ابتدا با ال‌جی آن‌ها را شناختیم و اکنون در گوشی‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این تمام ماجرا نیست چرا که به نظر می‌رسد سامسونگ در طراحی گلکسی S22 اولترا، پرچم‌دار مورد انتظارش برای سال بعد،، قرار است از لحاظ طراحی پنل پشتی هم از طراحی یکی از محصولات ال‌جی الگو بگیرد.
جدیدترین توییتی که یکی از معروف‌ترین افشاگران حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe منتشر کرده است نشان می‌دهد این خبر حقیقت دارد. این افشاگر تصویری از قاب پشتی گلکسی S22 اولترا را با کاربران به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای واقعا در طراحی آن از ال‌جی Velvet الگو گرفته است. البته افشاگر یادشده در توضیحات مربوط به این تصویر نوشت که این تصویر نمی‌تواند نهایی‌ترین تصویر قاب پشتی گلکسی S22 اولترا باشد چرا که محلی برای تعبیه‌ی فلش در آن وجود ندارد. آنچه که می‌بینیم سه فضای خالی بزرگ برای تعبیه‌ی دوربین‌های اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو است و دو فضای خالی دیگر هم احتمالا برای سنسور لیزری فوکوس خودکار و دوربین تله‌فوتوی دیگر است.
شیشه‌ی محافظ گلکسی S22 از نمایشگر بزرگ‌تر و بدون حاشیه‌‌ی آن خبر می‌دهد

پیام سپاهان

البته گلکسی S22 اولترا در این صورت اولین گوشی سامسونگ با این طراحی نخواهد بود. پیش از این دیدیم که سایر گوشی‌های این شرکت نظیر گلکسی A32 که در فوریه‌ی همین ماه هم راهی بازار شد از این طراحی بهره بردند. البته به نظر می‌رسد میزان بیرون‌زدگی دوربین‌های گلکسی S22 اولترا بسیار بیشتر و اندازه‌ی حفره‌های هر دوربین هم بزرگ‌تر باشد چرا که سنسورهای بزرگ‌تری قرار است درون آن بکار گرفته شود.
طبق خبرها و شایعات کنونی، گلکسی S22 اولترا قرار است به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتوی 12 و 10 مگاپیکسلی با میزان بزرگ‌نمایی 3 و 10 برابری اپتیکال مجهز شود. همچنین یک سنسور لیزری فوکوس خودکار و فلش LED هم درون این محصول بکار گرفته خواهد شد تا این گوشی هم مانند گلکسی S21 اولترا با 4 دوربین راهی بازار شود.
اطلاعات دیگر پیرامون این محصول هنوز کامل منتشر نشده است اما گفته می‌شود نمایشگر این گوشی هم 6٫8 اینچی از نوع LTPO OLED و با رفرش‌ریت متغیر 120 هرتز خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد نسبت تصویر در این نمایشگر اکنون عریض‌تر خواهد بود و حواشی هم کاهش محسوسی خواهند داشت. اندازه‌ی سنسور دوربین سلفی تغییر خاصی به نسبت قبل نخواهد داشت و همان 40 مگاپیکسل است اما طبق آنچه که شنیدیم، ظاهرا حفره‌ای که روی نمایشگر برای آن در نظر گرفته شده است، کوچک‌تر از آن چیزی است که در حال حاضر در گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت شاهد هستیم.
برخلاف گلکسی S21 اولترا که از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کرد اما درگاهی برای قرارگیری قلم درون آن وجود نداشت، به نظر می‌رسد گلکسی S22 اولترا درست مانند گوشی‌های سری نوت، در درون خود فضایی برای قرارگیری قلم خواهد داشت تا بدین ترتیب کاربران دیگر مجبور نباشند هزینه‌ی بیشتری برای خرید قلم و سپس یک قاب محافظ برای نگه‌داری آن بپردازند. این حرکت از سوی سامسونگ شاید باعث شود کاربران بسیار بیشتری به خرید مدل اولترا رغبت نشان دهند. خصوصا اینکه این کار باعث می‌شود کاربران و علاقه‌مندان به گوشی‌های سری گلکسی نوت هم از توقف تولید این سری آشفته نباشند. اتفاقی که با گلکسی S21 اولترا شاهد آن نبودیم و بسیاری‌ها از قابلیت‌های آن ناراضی بودند.
گلکسی S22 اولترا اما از لحاظ ظرفیت باتری هیچ تغییری به نسبت نسل کنونی و نسل قبل‌تر از آن نخواهد داشت. این یعنی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی درون آن به عنوان منبع تغذیه ایفای نقش می‌کند که البته عملکرد آن در دو نسلی که شاهد بودیم واقعا خوب و رضایت‌بخش بود.
در بخش پردازنده هم به احتمال بسیار فراوان اگزینوس 2200 با تراشه‌ی گرافیکی ساخت AMD و اسنپدراگون 898 با لیتوگرافی 4 نانومتری را شاهد خواهیم بود که گفته می‌شود توان پردازشی فوق‌العاده بالایی خواهند داشت و می‌توانند به گلکسی S22 اولترا به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های پرچم‌دار سال 2022 کمک کنند.
طبق گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد پرچم‌دار قدرتمند خود را در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید، در فوریه‌ی سال 2022 رونمایی و به بازار عرضه کند. اما هنوز به صورت رسمی نمی‌دانیم کدام یک از اطلاعات بالا در رابطه با این گوشی در نهایت درست از آب در خواهد آمد. بنابراین باید منتظر ماند و دید چه پیش می‌آید.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/328258/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

واژگونی 405 در جاده شهرضا - دهاقان 6 مصدوم داشت

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان

سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده

توضیح امیرعبداللهیان درباره ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان

تصویر واضح تر از مکان مورد حمله صهیونیست ها در اصفهان + جزئیات

پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک

هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم

واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه 12 اصفهان

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل

نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

(ویدئو) اصفهان، امروز چه گذشت؟

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

صرف هزینه 1250 میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان

به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم

جریان زندگی در زاینده رود اصفهان | تصاویر

واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!

گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

امیرعبداللهیان: در صورتی‌ که رژیم اسرائیل مجدداً اقدامی علیه منافع ایران انجام بدهد، پاسخ بعدی ایران فوری، حداکثری و قاطع خواهد بود؛ این پیام به روشنی به آمریکا و سایر طرف ها منتقل شده/ ریزپرنده‌های ساقط‌ شده {در اصفهان} هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته

لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی

واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان