پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در 26مهرماه اجتماعی

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در 26مهرماه
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه دانشگاه گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در دوشنبه(26مهرماه) را در ادامه می‌خوانید:
جلسه بررسی ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد جلسه هم‌اندیشی بررسی ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی با کشورهای تحت مسئولیت رایزنان علمی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه برگزار شد.
بروجردی در این جلسه با اشاره به رشد 5 برابری جذب دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دانشگاه با توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی و استفاده از ظرفیت‌ها، توانسته به این رشد چشمگیر دست یابد.
معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر ارتباط علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با مراکز مهم علمی و دانشگاه‌های ایران و سایر کشورها، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کرد، چرا که دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در رشد و تعالی کشورها دارند.
بروجردی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد پدیده‌های جدیدی از عرصه علم و دانش در جهان هستیم، گفت: چین در این زمینه بسیار پیشرو بوده است و ما باید بتوانیم ارتباطات خود را با دانشگاه‌ها و مراکز علمی این کشور افزایش دهیم. برای خلق تمدن اسلامی و رنسانس علمی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، لازم است پیوندهای علمی تقویت شود.
استان چهارمحال و بختیاری از مراکز اصلی خاستگاه پرورش اسب اصیل ایرانی است
در بازدیدی باحضور علی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، مشکلات باشگاه سوارکاری این مرکز علمی و آموزشی بررسی شد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از این مجموعه فرهنگی، ورزشی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس با وزارت خانه های ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارتباط مستقیم دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری به لحاظ اینکه به صورت سنتی یکی از مراکز اصلی خاستگاه پرورش اسب اصیل ایرانی است در کنار اسب های معروف از کشورهای اروپای شرقی و غربی پیشگام است زیرا اسب های کشورهای اروپایی با بدن های حجیم بیشتر برای بارکشی مورد استفاده قرار می گرفتند.
یزدی خواه تصریح کرد: در حال حاضر به اقرار خود متولیان اروپایی موضوع اسب اصیل ایرانی مخصوصا در ایلات و عشایر چهارمحال و بختیاری همه زمینه هایی است که می توانند به این صنعت در جهان کمک شایانی داشته باشد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس: مسئولین، همگانی کردن ورزش سوارکاری را در دستور کار قرار دهند. 
راستینه تصریح کرد: فرهنگ بختیاری و عشایری در استان چهارمحال و بختیاری در طول سال های متمادی، فرهنگ سوارکاری را نهادینه کرده و ضرورت دارد مسئولین استان این صنعت را به عنوان اولویت توسعه همگانی کردن ورزش سوارکاری در دستور کار قرار دهند. 
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم با یک برنامه جامع و زمان بندی شده و یک نظام نامه عملیاتی یک باز تعریفی برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز توسعه سوارکاری انجام دهد.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی هم همواره تلاش کرده است از همگانی شدن ورزش ها حمایت کند و یکی از این مولفه ها همگانی کردن ورزش سوارکاری است لذا حتما ما از طریق فدراسیون های مربوطه و وزارت خانه مربوطه این موضوع را پیگیری می کنیم.

پیام سپاهان

همایش پیاده‌روی با شعار دانشگاه، دوستدار ورزش به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و تحقق شعار دانشگاه، دوستدار ورزش همایش پیاده‌روی صبحگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان باهدف بالا بردن سطح ایمنی بدن و سلامت روانی برگزار شد.
مهدی سلطانی فر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در حاشیه این پیاده‌روی که صبح امروز در فضای عمومی این واحد دانشگاهی برگزار شد با تأکید بر ضرورت اهمیت ورزش منظم و بالا بردن سطح ایمنی بدن در سطح جامعه به خبرنگار ما گفت: ورزش علاوه بر اینکه ابزار ارزشمندی برای حفظ سلامت جسمانی است، رابطه نزدیکی با سلامت و بهداشت روانی به‌ویژه پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های روانی در دوران همه‌گیری بیماری کووید 19 دارد و می‌تواند از اضطراب و استرس موجود در سطح جامعه کم کند.
وی بابیان اینکه این همایش با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان و استان سمنان برگزار شده است، افزود: در برگزاری این همایش که با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه همراه بود مسئولان کمیته‌های پیاده‌روی و طبیعت‌گردی و دانشجویی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان هم حضور داشتند.

پیام سپاهان

افزایش 12 درصدی متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در جمع مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر با اشاره به کیفیت مناسب آموزش مجازی در این واحد دانشگاهی گفت: امسال به نسبت سال گذشته شاهد رشد 12 درصدی متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر هستیم که یکی از دلایل آن بالابودن کیفیت فعالیت های آموزشی به ویژه در حوزه آموزش مجازی بوده است.
نعیمی از انتشار بیش از 207 عنوان کتاب توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر خبر داد و گفت: ظرفیت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در استان اصفهان کم نظیر است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر اظهار کرد: بر اساس نیاز سنجی های انجام شده، کشور در دهه‌های آینده به تکنسین نیاز بیشتری دارد و به همین منظور رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش های کلاسیک به سمت آموزش‌های عمومی، مهارتی و کاربردی تغییر یافته است و مهارت آموزی و آموزش دانش کسب و کارهای مبتنی بر کارآفرینی در اولویت قرار گرفته است.

پیام سپاهان

انتهای پیام/

پیام سپاهان

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/327348/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

7 تا از ارزان‌ترین کشورها برای خرید طلا را بشناسید

ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

270 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

توقیف 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان

فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم

رقابت بیش از 64 هزار و 719 داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری 1403

معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی

17 گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران

کاهش دمای هوا در استان

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

17 قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد

مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن

مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

هرروز یک سری مشکل هست!

نمایش داستان مرموز بازی INDIKA در تریلر جدید

این ویژگی امنیتی اندروید 15 شما را از اپلیکیشن‌های مشکل‌دار نجات می‌دهد

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید

قابلیت عجیب P70 پرو را ببینید؛ عضو پرآوازه خانواده هواوی

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

حامیان گشت ارشاد

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

تورم سالانه در سرازیری کانال 20 درصدی

پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی

توماج صالحی به اعدام محکوم شد!

(ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان

بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان

برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره

دنیا را چقدر جدی گرفتیم !

نزدیک بشیم به هم یا نزدیک نشیم؟