پیام سپاهان

آخرين مطالب

صنعت‌نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان نبرد تیم‌های ناشناخته لیگ برتر اجتماعی

صنعت‌نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان نبرد تیم‌های ناشناخته لیگ برتر
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه 28 مهرماه جاری از هفته اول بیست و یکمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی آبادان باید از تیم متحول شده ذوب آهن اصفهان پذیرایی کند.
زردپوشان آبادانی که در این فصل باز هم دچار مشکلات مالی هستند به واسطه انتخاب دیرهنگام هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه نسبت به دیگر تیم‌ها ، زمان را برای انتخاب سرمربی و بازیکنان جدید همچنین فرصت تمرین و آماده سازی را از دست دادند.
علیرضا منصوریان سرمربی صنعت‌نفت پس از پذیرفتن هدایت تیم صنعت‌نفت با جذب چند بازیکن تمرین تیم را در آبادان آغاز کرد و پس از آن درخواست برپایی اردوی 2 هفته‌ای در تهران داد که به دلیل مشکل مالی وی تیمش را تنها یک هفته به اردوی تهران برد.
شروین بزرگ، عباس بوعذار، فرزاد جعفری، رضا یزدان‌دوست، رضا جبیره، احمد گوهری، میثم تهی‌دست، محمد بختیاری، مهدی ممی‌زاده، محسن شاملو و فردین یوسفی بازیکنانی بودند که توسط منصوریان به جمع برزیلی‌های فوتبال ایران اضافه شدند و حسن بیت‌سعید، محمد اهل‌شاخه، طالب ریکانی، سید فاخر تهامی و محمود مطلق‌زاده نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.
نفتی‌ها که این فصل بر خلاف فصل‌های گذشته خروجی کمتری داشتند و تا حدود زیادی شاکله فصل قبلی را حفظ کردند می‌توانند یکی از تیم‌های با کیفیت این فصل به شمار بروند هر چند وجود مشکلات مالی تا حدود زیادی تاثیرگذاری منفی بر این تیم خواهد داشت.
ذوب‌آهن تیم سبزپوش اصفهانی بر خلاف تیم صنعت‌نفت آبادان خیلی زود تغییر را در کادر فنی خود ایجاد کرد و با انتخاب مهدی تارتار تمرین خود را زودتر از دیگر تیم‌های لیگ برتر آغاز کرد و با برپایی چند مرحله اردوی آماده سازی و برگزاری چندین دیدار تدارکاتی کاملا آماده آغاز مسابقات لیگ برتر است.
قرار گرفتن رضا خالقی‌فر مهاجم گل زن و باتجربه فصل گذشته تیم صنعت‌نفت در ترکیب ذوب‌آهن یکی از نکات بارز این دیدار خواهد بود، خالقی‌فر که دارای شم گلزنی خوبی است و فصل گذشته نیز در تیم نفت توپ می‌زد روز سختی را برای مدافعان نفت رقم خواهد زد.
حضور رضا یزداندوست مدافع فصل گذشته شهرخودرو مشهد که با ارائه بازی‌های کم نقص مشتری‌های زیادی داشت در ترکیب صنعت‌نفت تا حدود زیادی خیال منصوریان را در خط دفاعی راحت کرده و این بازیکن سد محکمی برای مهاجمان ذوب‌آهن خواهد بود.
شاید نقطه قوت تیم صنعت‌نفت آبادان در خط میانی این تیم باشد جایی که طالب ریکانی و محمود مطلق‌زاده با بهره بردن از قدرت شوت زنی و تکنیک بالا خط جدی برای خط میانی ذوب آهن خواهند بود هر چند در ترکیب ذوب آهن نیز میلاد جهانی قرار دارد که از هوش و تکنیک خوبی بهره می‌برد و تقابل این بازیکن با هافبک‌های ریزنقش نفت نقش پررنگی در کسب سه امتیاز خواهد داشت.
صنعت‌نفت آبادان که فصل‌های گذشته را خوب آغاز کرده هواداران خود را امیدوار به پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان کرده هر چند قرعه برای آبادانی‌ها در ابتدای این فصل بسیار سخت است و این تیم در هفته‌های نخستین باید برابر مدعیان قهرمانی صف آرایی کند.
بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازیهای ابتدایی مسابقات برای هر تیمی سخت است زیرا تیم‌ها به آمادگی لازم دست نیافته‌اند و ما نیز همانند دیگر تیم‌ها هفته‌های سختی را پیش رو خواهیم داشت.
طالب ریکانی اظهار داشت: بازی راحتی برابر ذوب آهن اصفهان نداریم اما برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه بالایی داریم و قصد آغاز مسابقات با پیروزی را داریم.
وی افزود: شروع مقتدارانه لیگ نیاز اساسی تیم صنعت‌نفت آبادان است زیرا امتیازهایی که در ابتدای لیگ بدست می‌آید سرنوشت یک تیم را رقم خواهد زد و ما بدون فکر کردن به مشکلات ، برابر ذوب آهن برای کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد.
صنعت نفت آه در بساط ندارد
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: این باشگاه ورزشی 200 میلیارد ریال بدهی دارد که حتی وعده‌های کمک منطقه آزاد اروند هم کفاف این بدهی‌ها را نمی‌ کند. 
جهانگیر کی‌شمس اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته از سوی وزارت نفت (150 میلیارد ریال) و سازمان منطقه آزاد اروند (100 میلیارد ریال) بسیار ناچیز است و توان پرداخت بدهی قبلی را نداریم.
وی افزود: طبق توافق انجام شده از مبلغ مصوب که در مرحله اول به مبلغ 300 میلیارد ریال برای 2 تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شده سهم آبادان 50 درصد است که 50 درصد آن به ورزش‌های همگانی استان خوزستان تعلق خواهد گرفته است و با 100 میلیارد ریال مبلغ قرارداد سازمان منطقه ازاد اروند بودجه فصل جاری تیم صنعت نفت حدود 175 میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه تیم صنعت‌نفت برای فصل جدید لیگ برتر به 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد گفت: 170 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده برای فصل جاری کفاف هزینه‌های یک تیم لیگ برتری را نمی‌کند و این پول تنها بدهی‌ فصل قبل را تسویه می‌کند و برای فصل جاری پولی باقی نمی‌ماند و در صورت نبود کمک و مساعدت مسوولان ، از هفته پنجم مسابقات تیم با چالش جدی روبه رو خواهد شد.
سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم علاوه بر بدهی به یک داروخانه در خرمشهر ،به هتل‌ها، رستوران‌ها و آژانس‌های هواپیمایی نیز بدهی دارد .
سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در سفر هفته گذشته خود به منطقه آزاد اروند وعده داد 100 میلیارد ریال اختصاص یافته از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به باشگاه صنعت نفت آبادان قبل از آغاز لیگ برتر به حساب این باشگاه واریز شود.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا چهارشنبه از هفته اول مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان ذوب آهن اصفهان است.
برچسب‌ها فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/327294/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!

فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا

عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم

جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم)

برق در دولت آباد وصل شد

پیتزابر اسرائیلی در اصفهان!

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

واژگونی 405 در جاده شهرضا - دهاقان 6 مصدوم داشت

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان

سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده

توضیح امیرعبداللهیان درباره ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان

تصویر واضح تر از مکان مورد حمله صهیونیست ها در اصفهان + جزئیات

پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک

هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم

واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه 12 اصفهان

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل

نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

(ویدئو) اصفهان، امروز چه گذشت؟

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه