پیام سپاهان

آخرين مطالب

نماینده جهاد اسلامی فلسطین: اسرائیل به دنبال «نابودی حیات» در غزه است منطقه آزاد کیش

نماینده جهاد اسلامی فلسطین: اسرائیل به دنبال «نابودی حیات» در غزه است
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت : یک عملیات سازماندهی شده برای ویرانی زیرساخت های آموزشی و هرآن چه که در غزه است؛ در حال انجام است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران در اولین اردوی فرهنگی، هنری و آموزشی یادواره شهدای کودک و نوجوان فلسطینی که با عنوان طوفان الاقصی صبح دوشنبه 3 اردیبهشت در پردیس بین المللی جزیره کیش_دانشگاه شریف برگزار شد؛ بر مقاومت به عنوان رمز پیروزی تاکید کرد.
"ابوشریف" با بیان این که شمار شهدا در غزه از 35هزار تن و مجروحین از 76 هزار نفر فراتر رفته است و 17000 نفر نیز مفقود شده اند؛ گفت: تمام ابعاد زندگی در نوار غزه از لحاظ بعد انسانی و مادی مورد هدف رژیم صهیونیستی قرار گرفته و از بین می رود.
وی ادامه داد :97 درصد آب‌های شرب نوار غزه به واسطه بمب های ممنوعه ای که رژیم صهیونیستی بکار برده از بین رفته است و دیگر آب شرب سالم در این منطقه وجود ندارد. 
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران خاطر نشان کرد: در گذشته 620 هزار دانش آموز و 80 هزار دانشجو در نوار غزه مشغول به تحصیل بودند و بر اساس آمار رسمی تا 14 فروردین بیش از 6000 دانش آموز و 150 آموزگار و معلم به شهادت رسیدند و 10 هزار دانش آموز نیز مجروح شدند.
"ابوشریف" با بیان این که بیش از 100 استاد دانشگاه در نواره غزه به شکل مستقیم و سازماندهی شده ای ترور و شهید شدند؛ افزود: سه رییس دانشگاه، سه رئیس دانشکده و 63 استاد تمام و پروفسور مورد هدف قرار گرفته و شهید شدند و اکنون یک تراژدی بسیار بزرگ انسانی را در غزه شاهد هستیم.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی جنگ عظیمی را بر علیه زیر ساخت های آموزش بکار گرفته است و امروز بیش از 700 هزار دانش آموز و دانشجو بدون هیچ آینده ای و فعالیت آموزشی در نوار غزه هستند. چون یکی از دلایل شکل گیری مقاومت، ادامه و پویایی آن همین روند آموزشی بود و این به پاخاستن در مقاومت، از ثمرات علم و تعلیم است و البته مساجد نیز در آموزش مردم غزه بویژه در ابعاد دینی نقش بسزایی دارند.
وی تاکید کرد: از 1200 مسجد موجود در نوار غزه بیش از 1020 مسجد یا به طور کلی ویران شده یا آسیب های جدی دیده اند و 287 مدرسه نیز کاملا تخریب شده است و مابقی مدارس به عنوان پناهگاه هایی برای آوارگان استفاده شده و کاربری آموزشی ندارد.
ابوشریف" از تخریب کامل 5 دانشگاه از مجموعه شش دانشگاه موجود در نوار غزه و از بین رفتن 13 کتابخانه عمومی خبر داد و افزود: دانشگاه اسرا غزه به شکل عمدی با قرار گرفتن مواد منفجره در آن به طور کامل ویران شد. 
وی ادامه داد: دو روز گذشته یونیسف اعلام کرد که 80 درصد از زیرساخت های بخش آموزش نوار غزه به طور کامل از بین رفته است.نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد: نباید فراموش کرد که این جنایات صرفا توسط رژیم صهیونیستی انجام نمی شود بلکه با کمک و همراهی تمام ساختار جامعه جهانی از جمله سازمان های بین المللی که در برابر این اقدامات سکوت کرده و اقدامی برای جلوگیری از آن انجام نمی دهند، انجام می پذیرد.
وی ادامه داد: دولت آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی بزرگترین جنایتکار جهان محسوب می شود و این دولت مانع از محکومیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و کمک به ملت فلسطین شده است.
ابوالشریف با بیان این که آمریکایی ها نه تنها مانع جنایت رژیم صهیونیستی نمی شوند بلکه به این رژیم کمک و جایزه هم می دهند و اخیرا 26 میلیارد دلار کمک های جدید و تسلیحاتی جدید به این رژیم اختصاص داده شده است؛ گفت: اظهارات وزیر امور خارجه و رییس جمهور آمریکا در خصوص این جنگ صرفا پروپاگاندا یا تبلیغاتی هستند که برای مصرف داخلی انجام می شود زیرا بمب هایی که بر سر ملت فلسطین و مردم غزه ریخته می شود همگی بمب های آمریکایی هستند.
وی تاکید کرد: در کنار کمک ها و حمایت ها ی غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی شاهد همراهی کشورهای عربی با این روند هستیم و تنها کشوری که در این مقاومت در کنار ملت فلسطین ایستاده است جمهوری اسلامی ایران است و نماد این اقدام ها، عملیات وعده صادق است که رعب و وحشت به یادماندنی را در این رژیم ایجاد کرده است . 
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان این که آمریکایی ها از ما می خواهند که در برابر آنها سازش کنیم و و مطابق سلایق آنها زندگی و رفتار کنیم؛ تاکید کرد: رمز موفقیت، مقاومت تا پیروزی است وی یادآور شد: 107 سال از اشغالگری فلسطین می گذرد و پروژه آنان بر این امر استوار بود که فکر می کردند که پیرمردها خواهند مرد و جوانان فراموش خواهند کرد اما کودکان فلسطینی بیش از گذشتگان خود، یاد مساله فلسطین را در خاطر خود داشته و با زنده نگه داشتن این مهم، به مبارزه با رژیم صهیونیستی می پردازند. 
ابوالشریف با بیان این که نسل جدید نه رخدادهای 1948 و اشغال فلسطین را به چشم خود دیده است و نه شکست اعراب در 1967 را تجربه کرده است؛ گفت: ویژگی و شاخص این جوانان مقاوم این است که علاوه بر مقاومت و مبارزه، راه اسلام را در پیش گرفته اند این جوانان چه در نوار غزه و چه در کرانه باختری، یمن و عراق و جمهوری اسلامی ایران در مسیر اسلام قرار گرفته اند .
وی ادامه داد: چون این نسل به دو اصل عبودیت خداوند و قدرت مبارزه پایبند هستند از اینرو با یاری خداوند پیروز خواهند شد و این مهم در تمام اقدامات همه گروه های مقاومت مشهود است.
ابوالشریف در پایان تاکید کرد: راه اسلام و مقاومت بر اساس ایدئولوژی بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و بر گرفته از همان راه و مسیر همه شهدا و سرداران شهید همچون شهید سردار سلیمانی است.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/843869/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شعری زیبا از عطار نیشابوری

سامسونگ مشکل جدید آیفون را به سخره گرفت

بلومبرگ تمام دستگاه‌هایی که احتمالاً هفته آینده توسط اپل معرفی می‌شود را فاش کرد

آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال

آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان

هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد

پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد

تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با 15 مصدوم

تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد

خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست

تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب

دره مرگ نمرده بود،خوابیده بود

گلکسی S21 بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را ندارد

گوشی سونی اکسپریا 1 VI لو رفت؛ مشخصات دوربین، باتری و پردازنده اینجاست

آینده مبهم چشم‌انداز 2030 بن‌سلمان

تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد

استاندار همدان با همسر و فرزندان شهید شناسائی شده رنجنوش دیدار کرد

کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت

کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق

رک بگویم از همه رنجیده‌ام

تبلت HTC با تراشه Unisoc و باتری 7,000mAh معرفی شد

تفاوت روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط

صفر تا صد ماجرای درگیری لفظی بین هواداران سپاهان و پرسپولیس؛ پیرمرد حاشیه‌ساز عذرخواهی کرد!

ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد

تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد

پیکر 4 شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

کنگره عظیم حج تمتمع 1403 استان اصفهان

واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت 4 مصدوم و یک فوتی داشت

برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع 1403 استان اصفهان

بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان

مسن‌ترین معلم ایران درگذشت

کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت

درهر قفسی کلید امیّدی هست

پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند/ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید

اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین

87550 زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند

باران شدید بهاری و سیل در نائین + فیلم

این بازی جدید کابوس کالاف دیوتی می‌شود؟

تیم کوک: اپل مزایایی دارد که باعث برتری هوش مصنوعی آن نسبت به رقبا می‌شود

تخلیه آب از 80 منزل در شهر اصفهان انجام شد

وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید

آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها

اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است

برگزاری مراسم سالگرد پدر 4 شهید دفاع مقدس در مبارکه

شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند

بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد

آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان

رونمایی از کتاب 10 جلدی یک سردار دراصفهان

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه